مطالب مرتبط:
873 کنتور هوشمند برای مشترکان برق شهرستان شیروان نصب شد
جزییات تخفیف ویژه مصرف برق کشاورزان خراسان شمالی اعلام شد
برگزاری نهمین رزمایش خدمت رسانی در منطقه عشایری موگویی شهرستان کوهرنگ
رتبه ایران در برق هسته ای اعلام شد
کارشناس برق (فشار قوی)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 10:552024-06-24سياسي

قطعی برق و ضرر وارده به کشاورزان در شهرستان کوهرنگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، وحید حبیبی رییس شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ گفت: قطعی روزانه برق چاه ها و ایستگاههای پمپاژ کشاورزی خسارت قابل توجهی به بخش کشاورزی وارد می کند، - رییس شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ گفت: قطعی روزانه برق چاه ها و ایستگاه های پمپاژ کشاورزی خسارت قابل توجهی به بخش کشاورزی وارد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، وحید حبیبی رییس شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ گفت: قطعی روزانه برق چاه ها و ایستگاههای پمپاژ کشاورزی خسارت قابل توجهی به بخش کشاورزی وارد می کند، بخش کشاورزی تأمین کننده امنیت غذایی است و متأسفانه علاوه بر خسارات ناشی از عوامل طبیعی، باید تاوان ناترازی برق سراسری را هم تقبل کرد.

وی با اشاره به قطعی برق کشاورزی در طی روز های هفته به مدت پنج ساعت، افزود: قطعی روزانه برق چاه ها و ایستگاه های پمپاژ کشاورزی خسارت قابل توجهی به بخش کشاورزی وارد می کند.

حبیبی بیان کرد: این بی توجهی موجب نارضایتی کشاورزان از مناطق مختلف را به دنبال داشته و دارد که در اثر قطع برق خسارات جبران ناپذیری هم به تولید و هم به اقتصاد خانوار کشاورزان وارد آمده است.

رییس شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ ادامه داد: با توجه به آنکه کارگران فعال در این بخش، دستمزد کامل روزانه دریافت می نمایند، از این رو قطع


برچسب ها: کشاورزی - شهرستان کوهرنگ - بخش کشاورزی - شورای اسلامی - ایستگاه - شهرستان - کوهرنگ
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق و ضرر وارده به کشاورزان در شهرستان کوهرنگ

قطعی برق و ضرر وارده به کشاورزان در شهرستان کوهرنگ