مطالب مرتبط:
برپایی نمایشگاه عکس«شهید خدمت» در سازمان سینمایی
برپایی نمایشگاه عکس «شهید خدمت» در سازمان سینمایی
پرونده قاچاق 67 دستگاه لوازم آشپزخانه روی میز تعزیرات اسدآباد
23 میلیون پرونده در دستگاه قضا
آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال به روایت سخنگوی دستگاه قضا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 17:402024-06-26سياسي

برپایی میز خدمت دستگاه قضا در مساجد رشت


در راستای تسهیل در روند رسیدگی به درخواست ها و پاسخگویی به مطالبات مردم تاکنون چهار میز خدمت در مساجد رشت برگزار شده است و این کار تداوم دارد.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان گفت: در راستای تسهیل در روند رسیدگی به درخواست ها و پاسخگویی به مطالبات مردم تاکنون چهار میز خدمت در مساجد رشت برگزار شده است و این کار تداوم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز (ششم تیر ماه) با اشاره به حضور جمعی از اعضای شورای قضایی گیلان در سه مسجد شهرستان رشت در راستای تسهیل در روند رسیدگی به درخواست ها و پاسخگویی به مطالبات مردم، اظهار کرد: این حضور، چهارمین دیدار چهره به چهره در سال 1403 با مردم است.

وی ادامه داد: طرح دیدار چهره به چهره با مردم در قالب برپایی میز خدمت در مساجد در راستای تاکیدهای مسئولان دستگاه قضا و برای تسهیل در روند دسترسی مردم به مسئولان و قضات دادگستری و اعضای شورای قضایی استان در سه مسجد حاج صمد خان باقرآباد، مسجد ابوذر و مسجد امام رضا (ع) حمیدیان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با هدف فرهنگ سازی و ترویج سنت حسنه عفو و گذشت و استفاده از تریبون مساجد و سخنگاه ها برگزار شد.

او با تشریح مزایای ارتباط مستمر و صمیمی مسئولان با مردم، گفت: این مهم رسالتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برگرفته از ارزش های


برچسب ها: مطالبات مردم - روند رسیدگی - میز خدمت - پاسخگویی - مردم - مطالبات - درخواست
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز خدمت دستگاه قضا در مساجد رشت

برپایی میز خدمت دستگاه قضا در مساجد رشت