مطالب مرتبط:
امام جمعه بیرجند رای خود را به صندوق انداخت + فیلم
فیلم | امام جمعه و استاندار زنجان رای خود را به صندوق انداختند
امام جمعه و استاندار ایلام رأی خود را به صندوق انداختند
امام جمعه و فرماندار اسدآباد رأی خود را به صندوق انداختند
رهبر انقلاب 8 صبح جمعه رای خود را به صندوق خواهند انداخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 09:402024-06-28سياسي

امام جمعه کرمان: برای انسجام ملی پای صندوق های رای بیاییم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: امروز دو وظیفه داریم، وظیفه اول حضور پرشور پای صندوق های رای است که موجب انسجام ملی و وحدت جامعه می شود و وظیفه دوم انتخاب اصلح است.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: امروز دو وظیفه داریم، وظیفه اول حضور پرشور پای صندوق های رای است که موجب انسجام ملی و وحدت جامعه می شود و وظیفه دوم انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز هشتم تیرماه در حاشیه حضور در پای صندوق رای مستقر در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر کسی نسبت به سرنوشت خود حساسیت نشان می دهد و برای چهار سال، کشور به کسی واگذار می کنیم که در همه زمینه ها کشور را پیش ببرد.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه وظیفه دوم انتخاب اصلح است، بیان کرد: در مدت تبلیغات انتخاباتی، هر کس تصمیم خود را گرفته و امروز می آید وظیفه حضور پررنگ و انتخاب اصلح را محقق کند و می بینیم در این شعبه اخذ رای(گلزار شهدای کرمان) مردم حضور یافته اند تا رای خود را به صندوق بیندازند.

امام جمعه کرمان گفت: تفاوت شاخص انتخابات این دوره به خاطر موقعیت کشور است زیرا رییس جمهور عزیزی که سه سال خود را وقف مردم کرد را در راه خدمت به مردم از دست دادیم و ایشان یک نهضت خدمت رسانی را آغاز کرد و امروز با


برچسب ها: پای صندوق های رای - نماینده ولی فقیه در استان - امام جمعه کرمان - صندوق های رای - وظیفه - انتخاب اصلح - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمان: برای انسجام ملی پای صندوق های رای بیاییم

امام جمعه کرمان: برای انسجام ملی پای صندوق های رای بیاییم