مطالب مرتبط:
سفیر ایران: تنها گزینه عملی برای احیای برجام، گفتگو و همکاری سازنده صادقانه است
تنها گزینه عملی برای احیای برجام گفتگو و همکاری سازنده است
سفیر ایران: تنها گزینه عملی برای احیای برجام، گفت وگو و همکاری سازنده صادقانه است
درخواست ایران از شورای امنیت برای احیای مذکرات هسته ای/ ایروانی: برجام بی نقص نبود اما همچنان عملی ترین گزینه است
سفیر ایران: گفت  وگو، تنها گزینه عملی برای احیای برجام است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 09:452024-06-25سياسي

تنها گزینه عملی برای احیای برجام گفتگو و همکاری سازنده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد با موضوع: - سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل در نشست شورای امنیت در خصوص اجرای برجام و قطعنامه 2231 تاکید کرد که تنها گزینه عملی برای احیای برجام گفتگو و همکاری سازنده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد با موضوع: عدم اشاعه: اجرا قطعنامه 2231 شورای امنیت (2015) تاکید کرد که ایران تلاش های قابل توجهی از طریق مشارکت فعال در 9 دور مذاکرات در وین انجام داد و مایل بود برجام را بر اساس تفاهمی که در آگوست 2022 به دست آمد، دوباره اجرا کند.

با این حال، علیرغم تلاش های با حسن نیت ایران، ایالات متحده و تروییکای اروپا به طور مداوم از صداقت و عزم کافی برای احیای توافق برخوردار نبوده اند.

متن کامل سخنرانی ایروانی به شرح زیر است:آقای رییس، ابتدا مایلم حملات تروریستی اخیر که غیرنظامیان بی گناه در داغستان روسیه را هدف قرار داد، شدیدا محکوم کنم و مراتب تسلیت و همدردی صمیمانه خود را به مردم و دولت روسیه برای این حادثه غم انگیز ابراز نمایم.


برچسب ها: سازمان ملل متحد - شورای امنیت سازمان ملل متحد - سازمان ملل - شورای امنیت - شورای امنیت سازمان ملل - جمهوری اسلامی ایران - نماینده دائم
آخرین اخبار سرویس:

تنها گزینه عملی برای احیای برجام گفتگو و همکاری سازنده است

تنها گزینه عملی برای احیای برجام گفتگو و همکاری سازنده است