مطالب مرتبط:
افزایش 9 درصدی اعتبارات عمرانی آذربایجان شرقی نسبت به میانگین کشور
الزامات زیست محیطی چالش تولید کنندگان و محیط زیست آذربایجان شرقی
اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در آذربایجان شرقی
الزامات زیست محیطی چالش تولیدکنندگان و محیط زیست آذربایجان شرقی
فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان شرقی تشدید می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 14:152024-06-23فرهنگي

انتشار فراخوان جشنواره ملک الشعرای بهار در آذربایجان شرقی


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی جشنواره ملک الشعرای بهار را فرصتی برای اجرای طرح های خلاقانه و موثر انجمن های ادبی استان برشمرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی جشنواره ملک الشعرای بهار را فرصتی برای اجرای طرح های خلاقانه و موثر انجمن های ادبی استان برشمرد.

حسن گلی اظهار کرد: در آذربایجان شرقی کلیه ی انجمن های ادبی و نهادهای مردمی فعال در حوزه کتاب و ادبیات می توانند طرح های موثر، خلاق و قابل اجرا در سال 1403 را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال نمایند.

وی افزود: جشنواره ملک الشعرای بهار ویژه طرح های خلاق انجمن های ادبی و هسته های مردمی ادبی کشور است که فراخوان استانی آن توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شده است.

وی تشریح کرد: عموم انجمن های ادبی و هسته های مردمی فعال در حوزه ادبیات می توانند طرح های خلاق و اجرایی خود در سال 1403 را در محورهای زیر به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در شهرستان ها به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل فعالیت انجمن ارسال کنند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در خصوص محورهای اولویت دار برنامه های ادبی این فراخوان بیان کرد: برنامه های


برچسب ها: آذربایجان شرقی - انجمن های ادبی - ملک الشعرای بهار - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - آذربایجان - معاون فرهنگی و رسانه ای
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان جشنواره ملک الشعرای بهار در آذربایجان شرقی

انتشار فراخوان جشنواره ملک الشعرای بهار در آذربایجان شرقی