مطالب مرتبط:
اقدام جدید پرسپولیس در نقل وانتقالات تابستانی
فیلم| حمام تابستانی گوسفندان در منطقه خودمختار سین کیانگ چین
با این خوراکی خوشمزه تابستانی با بیماری های مغز و اعصاب مبارزه کنید
تیپ تابستانی و شیک خانم بازیگر سریال فاصله ها/ عکس
لحظه به لحظه با نقل و انتقالات تابستانی استقلال امروز سه شنبه 1403/4/5|چند خبر تازه از نقل و انتقالات استقلال/ یک قدم تا انفجار 3 بمب اتمی توسط نکونام/ سرمربی استقلال قاتل پرسپولیس را به جمع ارتش آبی باز می گرداند؟/نقل و انتقالات کهکشانی با هلدینگ خلیج فارس؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 11:202024-06-26سياسي

همه دستگاه ها برای میزبانی مناسب از مسافران تابستانی همکاری کنند


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از آمادگی استان برای میزبانی از مسافران تابستانی، کاروان های راهیان نور و زائران اربعین حسینی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از آمادگی استان برای میزبانی از مسافران تابستانی، کاروان های راهیان نور و زائران اربعین حسینی خبر داد.

طهماسب نجفی، امروز (ششم تیرماه) در نشست ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه، با اشاره به افزایش سفرها در فصل تابستان، اظهار کرد: در تابستان امسال علاوه بر افزایش سفرهای تابستانی، موضوع راهیان نور و اربعین را نیز در استان داریم.

وی ادامه داد: در بحث سفرهای تابستانی همه دستگاه ها باید به مانند ایام نوروز همکاری لازم را برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی داشته باشند.

معاون استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در بحث راهیان نور نیز کرمانشاه در حال حاضر دومین مقصد راهیان نور در کشور است، در حالیکه سابقا رتبه چندان مناسبی از این نظر نداشتیم.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال، کرمانشاه به مانند سال گذشته میزبان خیل عظیمی از زوار اربعین حسینی هم خواهد بود، عنوان کرد: باید زیرساخت های لازم در مسیرهای تردد زائران فراهم شود.

نجفی اضافه کرد: زیرساخت هایی که برای میزبانی از زوار اربعین حسینی در استان احداث می شود، برای ایام پیک سفر و میزبانی از گردشگرا


برچسب ها: استانداری کرمانشاه - تابستان - کرمانشاه - راهیان نور - مسافران تابستانی - معاون عمرانی استانداری - تابستانی
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها برای میزبانی مناسب از مسافران تابستانی همکاری کنند

همه دستگاه ها برای میزبانی مناسب از مسافران تابستانی همکاری کنند