مطالب مرتبط:
رشد 35.6 درصدی اعتبارات هزینه ای آذربایجان شرقی در سال 1403
سفر جلیلی به شمال غرب؛ از تبریز تا ارومیه
سفر انتخاباتی سعید جلیلی به شمال غرب کشور + فیلم
3 روش برای صرفه جویی در هزینه سفر به مشهد در تعطیلات
جاذبه های گردشگری و هزینه سفر به قبرس شمالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 08:152024-06-25اقتصادي

مقایسه هزینه سفر به شمال در عرض 50 سال


50 سال پیش کرایه پلاژ در تنکابن شبی 20 تا 40 تومان اعلام می شد و در بابلسر کرایه یک اتاق بین 30 تا 35 تومان متغیر بود - هزینه سفر به شمال که اخیرا در قالب آگهی های سال 1353 روزنامه اطلاعات منتشر شده، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

آن زمان کرایه پلاژ در تنکابن بابت هر شب بین 20 تا 40 تومان اعلام می شد و در بابلسر کرایه یک اتاق بین 30 تا 35 تومان متغیر بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو؛ اجاره ویلا همزمان با افزایش تورم و به موازت بالا رفتن هزینه ها و دستمزد ها در پنح دهه گذشته، در بابلسر از شبی 800، 900 هزار تومان شروع می شود و به بابت ویلا های استخردار به شبی شش تا هشت میلیون می رسد.

در تنکابن هم اجاره آپارتمان و ویلا دست کم شبی 500 هزار تومان آب می خورد و یک شب ماندن در اقمتگاه های گرانقیمت می تواند تا شبی هفت میلیون هزینه داشته باشد.

هزینه سفر به تنکابن اجاره ویلا و آپارتمان در تنکابن تابستان امسال در ارزان ترین حالت شبی می تواند شبی 500 هزار تومان هزینه داشته باشد.

مثلا مالک آپارتمان 70 متری در تنکابن کف هزینه اقامت روزانه را چنین رقمی گذاشته، اما اجاره همین آپارتمان در ایام تعطیل به شبی یک میلیون تومان تبدیل می شود.

اطراف تنکابن اجاره اجاره ویلای ساحلی هزینه بیشتری دارد و یکسری از میزبان ها هزینه اقامت در ویلای ساحلی را شبی چند میلیون تومان


برچسب ها: تنکابن - تومان - هزینه سفر - هزینه - کرایه - اجاره ویلا - بابلسر
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه هزینه سفر به شمال در عرض 50 سال

مقایسه هزینه سفر به شمال در عرض 50 سال