مطالب مرتبط:
هیچ کس از اتفاقات باشگاه استقلال خبر ندارد؛ حتی ما!/ چرا برای استقلال گلر خارجی می خرند؟/ دوست ندارم ببینم کسی سر استقلال کلاه میگذارد
خبر فوری؛ این ویروس کشنده درمان مشخص ندارد
هیچ کس از اتفاقات باشگاه استقلال خبر ندارد؛ حتی ما!/ چرا برای استقلال گلر خارجی می خرند؟/ دوست ندارم ببینم کسی سر استقلال کلاه میگذارد
خبر جدید شبانه درباره پیوستن پدیده لیگ برتر به استقلال
خبر مهم درباره پیوستن رامین رضاییان به پرسپولیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 13:402024-07-02بين الملل

در شمال سوریه چه خبر است؟


مناطقی از استان حلب و ادلب در شمال سوریه شاهد تظاهرات ضد ارتش ترکیه و حمله به ساختمان هایی بود که دولت ترکیه آنها را اداره می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از المیادین، برخی منابع سوری به المیادین گفتند که هیچ گونه دیداری میان طرف های سوری و ترکیه ای در حمیمیم در استان لاذقیه در غرب سوریه رخ نداده است.

پیش از این رسانه های غیر رسمی ترکیه اخباری منتشر کردند مبنی بر این که دو هیأت نظامی سوری و ترک در پایگاه نظامی حمیمیم با وساطتت روسیه دیدار کردند.

این در حالی است که مناطقی از استان حلب و ادلب در شمال سوریه شاهد تظاهرات ضد ارتش ترکیه و حمله به ساختمان هایی بود که دولت ترکیه آنها را اداره می کند.

این تظاهرات شاهد درگیری شدیدید میان ارتش ترکیه و افراد مسلح بود و صدای انفجارهای شدیدی به دلیل استفاده از گلوله های آر پی جی شنیده شد.

این تحولات در حالی رخ می دهد که گروه بزرگی از مردم ترکیه در پی انتشار شایعه هایی مبنی بر تجاوز یک شهروند سوری به دختربچه ای ترک به خانه ها و فروشگاه ها و خودروهای شهروندان سوریه در استان قیصریه ترکیه حمله کردند.

دولت ترکیه حادثه تجاوز یک شهروند سوری به دختربچه ترک را تکذیب کرد و آن را تلاش برای فتنه پراکنی میان دو ملت سوریه و ترکیه دانست.


برچسب ها: ترکیه - شمال سوریه - ارتش ترکیه - سوری - تظاهرات - سوریه - دولت ترکیه
آخرین اخبار سرویس:

در شمال سوریه چه خبر است؟

در شمال سوریه چه خبر است؟