مطالب مرتبط:
برای مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کنیم
مردم با بصیرت فرد اصلح را در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد
لازمه پیشرفت کشور، انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است
هشدار قاطع به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری/ این اقدام پیگیری قانونی می شود
شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح وظیفه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 15:052024-06-26سياسي

مطالبات خود را با انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری پیگیری کنیم


دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی فارس بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و این مسئله را راهکاری برای پیگیری مطالبات مردم دانست.

- ایسنا/فارس دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی فارس بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و این مسئله را راهکاری برای پیگیری مطالبات مردم دانست.

علی رهایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمی توان نسبت به آینده و سرنوشت خود و کشور بی تفاوت باشیم زیرا قوه مجریه یک قوه بسیار مهم و اثرگذار است که کار اجرایی کشور در دست دارد و باید فرد اصلح را بین نامزدها انتخاب کنیم، کسی که شناخت کافی به موضوعات مهم کشور داشته باشد و همراه شناختی که دارد راهکار و برنامه برای برون رفت بخشی از مشکلات اساسی کشور هم ارائه داده باشد.

وی افزود: مناظره های تلویزیونی، گفت وگوها در رسانه ها، سفرهای استانی کاندیدا و مطالبی که عنوان می کنند یک فرصت خوب برای مردم است که می توانند نامزد اصلح را بین 6 نامزد انتخاب کنند و روز جمعه، 8 تیرماه 1403 با بهترین انتخاب آینده خوبی برای کشور خودشان رقم بزنند.

رهایی تصریح کرد: نگاه های کشورهای مختلف دنیا به کشورمان در این انتخابات است به خصوص اینکه انتخابات فعلی با انتخابات پیشین بسیار متفاوت و ز


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - مشارکت حداکثری در انتخابات - جمعیت حامیان انقلاب اسلامی - ریاست جمهوری - انتخاب - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات خود را با انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری پیگیری کنیم

مطالبات خود را با انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری پیگیری کنیم