مطالب مرتبط:
افشاگری سخنگوی وقت وزارت بهداشت در مورد واکسن کرونا/ با فرافکنی دست و پا نزنید!
افشاگری سخنگوی وقت وزارت بهداشت در مورد واکسن کرونا و ادعای قاضی زاده/ با فرافکنی دست و پا نزنید!
ببینید | توضیحات ظریف در مورد ورود واکسن به کشور: یادتان رفته وزیر بهداشت کنونی نامه ای امضا کرده که ورود واکسن به کشور خیانت است؟
واکنش وزارت بهداشت به حواشی آیین نامه پوشش دانشجویان
ظریف: می گویند این ها واکسن را نیاوردند که FATF را به کشور تحمیل کنند/ یادتان رفته وزیر بهداشت کنونی نامه ای امضا کرده که ورود واکسن به کشور خیانت است؟ (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 11:102024-06-25سياسي

واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا


مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اظهارات محمدجواد ظریف -مشاور یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری- درباره واردات واکسن کرونا پاسخ داد.

- مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اظهارات محمدجواد ظریف -مشاور یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری- درباره واردات واکسن کرونا پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است: جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف سه روز پیش در جمع مردم شریف کاشان مدعی شد، در زمان دولت آقای روحانی، 120 میلیون دوز، واکسن کرونا وارد کشور شده بود، این گزاره نادرست در اطلاعیه مورخ 3 تیر ماه این مرکز به صورت مستند پاسخ داده شد و ابطال آن محرز گردید.

هر چند مصاحبه های آقای دکتر ظریف در سه سال اخیر و در همین خصوص نشان می دهد ایشان هر بار یک عدد متفاوت و البته نادرست از واردات واکسن را به خود نسبت داده اند، از جمله در مصاحبه با کافه خبر در تاریخ 1402/09/24 که مدعی واردات 30 میلیون دوز واکسن شده بودند! با این حال، وی دیروز مجددا با اصرار بر استمرار زنجیره تهمت در اجتماعی دیگر، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را جزو مخالفین واردات واکسن معرفی کرده است.


برچسب ها: روابط عمومی و اطلاع رسانی - واکسن کرونا - درمان و آموزش پزشکی - واردات واکسن - وزارت بهداشت - واردات واکسن کرونا - نامزدهای انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا

واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا