مطالب مرتبط:
تشدید بحران در خانه عنکبوت/ نگاهی به ابعاد اهمیت حکم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در موضوع لغو معافیت حریدی ها از خدمت در ارتش
حمایت بایدن از همجننس بازی در ارتش آمریکا
عملیات مشترک ارتش یمن و مقاومت عراق علیه رژیم صهیونیستی
حمایت بایدن از همجنس بازی در ارتش آمریکا
کودتای ارتش در بولیوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 10:102024-06-27بين الملل

اعضای اروپایی ناتو به بحران جذب نیرو در ارتش دست و پنجه نرم می کنند


رسانه انگلیسی گزارش داد، کشورهای ناتو در اروپا با کمبود پرسنل نظامی مواجه هستند و در صورت بروز درگیری با مشکل بسیج تعداد قابل توجهی از نیروها مواجه خواهند شد.

- رسانه انگلیسی گزارش داد، کشورهای ناتو در اروپا با کمبود پرسنل نظامی مواجه هستند و در صورت بروز درگیری با مشکل بسیج تعداد قابل توجهی از نیروها مواجه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحلیلگران نشریه انگلیسی فایننشال تایمز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، گفته می شود اعضای اروپای غربی بلوک نظامی تحت رهبری ایالات متحده روی کاغذ 1.

9 میلیون سرباز دارند.

با این حال، در واقعیت آنها برای استقرار بیش از 300 هزار نیرو با چالش هایی روبرو خواهند شد و حتی این مستلزم ماه ها آمادگی است.

کامیلا گراند، دستیار دبیرکل سابق ناتو توضیح داد که اعضای این بلوک هرگز مجبور نبودند استقرار انبوه نیروهای خود را در نظر بگیرند و برنامه ریزی دفاعی اروپا برای سال ها به مواردی مانند تامین 300 نیروی ویژه برای افغانستان محدود شده است.

این مقام ارشد ناتو گفت: این امر شکاف هایی ایجاد کرده است و این بلوک سال به سال شاهد کاهش نیروها در سراسر این قاره بوده است.

بن بری، کارشناس ارشد موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک هم به نشریه فایننشال تایمز گفت اعضای اروپایی ناتو بر افزایش بودجه نظامی تمرکز کرده اند، اما از سربازگیر


برچسب ها: رسانه انگلیسی - انگلیسی - پرسنل نظامی - گزارش - اروپا - نیرو - نیروها
آخرین اخبار سرویس:

اعضای اروپایی ناتو به بحران جذب نیرو در ارتش دست و پنجه نرم می کنند

اعضای اروپایی ناتو به بحران جذب نیرو در ارتش دست و پنجه نرم می کنند