مطالب مرتبط:
آیا کشور فنلاند را برای تحصیل انتخاب کنیم؟
آیا کشور فنلاند را برای تحصیل انتخاب کنیم؟
مردم بابصیرت نامزد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند
آیت الله جوادی آملی: مشکل حجاب با «بگیر و ببند» حل نمی شود /اگر اختلاس و نجومی بگیر در کشور نباشد، مردم هم به قانون احترام می گذارند
انتخاب بهترین روستاهای کشور برای شرکت در رقابت جهانی 2025
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 10:502024-06-23سياسي

مردم فردی را انتخاب کنند که کشور را در مسیر توسعه قرار دهد


رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در زنجان گفت: با توجه به ویژگی دکتر جلیلی، شاهد استقبال قشر دانشجو از گفتمان این کاندیدا هستیم.

- ایسنا/زنجان رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در زنجان گفت: با توجه به ویژگی دکتر جلیلی، شاهد استقبال قشر دانشجو از گفتمان این کاندیدا هستیم.

حمید ارجمندفر امروز (یکشنبه، سوم تیر ماه) در نشستی خبری، با اشاره به فعالیت ستادهای تبلیغاتی در شهر زنجان، اظهار کرد: 15 ستاد تبلیغاتی در شهر زنجان برای بیان دیدگاه های سعید جلیلی برپا شده و محلی برای گفت وگو بین کارشناسان و پاسخ به پرسش های مردم شده است .

وی به فعالیت ستاد در هشت شهرستان استان اشاره و بیان کرد: ارزیابی ما ایجاد شور و نشاط در انتخابات است و برنامه های سعید جلیلی مورد اقبال مردم قرار گرفته است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه همه پای کار آمده اند، گفت: امیدواریم در این انتخابات، مردم فردی را انتخاب کنند که به پشتوانه رای بالا از ارزش های انقلاب دفاع کند و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

وی به روش های تبلیغاتی و ضرورت رعایت اخلاق اشاره کرد و افزود: در ستاد سعید جلیلی به این نکته توجه شده و درصدد بیان برنامه ها به صورت رو در رو با افراد هستیم و گام های خوبی در این رابطه برداشته شده است.


برچسب ها: سعید جلیلی - انتخابات - انتخاب - جلیلی - ستاد انتخاباتی - زنجان - ستاد
آخرین اخبار سرویس:

مردم فردی را انتخاب کنند که کشور را در مسیر توسعه قرار دهد

مردم فردی را انتخاب کنند که کشور را در مسیر توسعه قرار دهد