مطالب مرتبط:
کلمبیا هم سفیر رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
سفیر رژیم صهیونیستی از کلمبیا اخراج شد
کلمبیا سفیر رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
سفیر رژیم صهیونیستی از این کشور اخراج شد
سفیر رژیم صهیونیستی کلمبیا را ترک کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 19:052024-06-23بين الملل

کلمبیا سفیر اسراییل را اخراج کرد


«مارگارتا مانگارز» سفیر کلمبیا در اسراییل نیز اواخر ماه ژوئن جاری به ماموریت دیپلماتیکش پایان خواهد داد و تل آویو را ترک خواهد کرد.

- مارگارتا مانگارز سفیر کلمبیا در اسراییل نیز اواخر ماه ژوئن جاری به ماموریت دیپلماتیکش پایان خواهد داد و تل آویو را ترک خواهد کرد.

در پی قطع روابط دیپلماتیک کلمبیا با اسراییل در واکنش به حملات بی وقفه علیه فلسطینیان ساکن نوار غزه، گالی داگان سفیر این رژیم امروز یکشنبه خاک کلمبیا را ترک کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از رسانه های محلی، مارگارتا مانگارز سفیر کلمبیا در اسراییل نیز اواخر ماه ژوئن جاری به ماموریت دیپلماتیکش پایان خواهد داد و تل آویو را ترک خواهد کرد.

  این قطع روابط دیپلماتیک پس از آن انجام گرفت که گوستاوو پترو رییس جمهور کلمبیا اول ماه مه گذشته در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی کارگر اعلام کرد که این کشور در واکنش به جنگ بی وقفه اسراییل علیه نوار غزه، روابط دیپلماتیکش را با این رژیم قطع می کند.

  همچنین لوییس گیلبرتو موریلو وزیر خارجه کلمبیا به تازگی در گفت وگو با شبکه خبری الجزیره گفت که کشورش روابط با اسراییل  را به دلیل اینکه این رژیم قوانین بشردوستانه بین المللی را رعایت نکرده و آنها را زیر پا گذاشته، قطع کرده است.


برچسب ها: دیپلماتیک - کلمبیا - اسراییل - روابط دیپلماتیک - ماموریت - سفیر - تل آویو
آخرین اخبار سرویس:

کلمبیا سفیر اسراییل را اخراج کرد

کلمبیا سفیر اسراییل را اخراج کرد