مطالب مرتبط:
غدیر یک مسئله تاریخی با اهمیت و اساس مذهب و مکتب است
توییت عجیب مشاور روحانی خطاب به مردم / خاکستر می شوید!
خانه تاریخی تبریز آتش گرفت
4 وعده بزرگ قاضی زاده به مردم ایران
کشف سکه تاریخی با چهره امپراتور روم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 21:252024-06-23سياسي

مردم غفلت های تاریخی را بر نمی تابند


نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست گفت: مردم غفلت های تاریخی را برنمی تابند و بعضی افراد مردم را در این بزنگاه ها نخواهند توانست گول بزنند.

- سعید جلیلی روز یکشنبه سوم تیرماه در گردهمایی هواداران خود در سالن پورشریفی تبریز شرایط کنونی را یک برهه و بزنگاه تاریخی عنوان کرد و افزود: ما در نقطه و بزنگاه تاریخی هستیم ما اگر تاریخ منطقه و دنیا را بخوانیم متوجه می شویم که استعمارگران با استفاده از ابزار خود هرگاه که یک کشور مستقل در عرصه های علمی و صنعتی پیشرفتی داشته، آن را از این مسیر دور کرده اند.

وی به انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود: ما امروز در مسیر انتخاب یک جهان فرصت به یک ایران جهش و یا به عقب برگشت و رشد اقتصادی منفی قرار داریم، همان نگاه اشتباه گذشته که هشت سال بر کشور حاکم بوده است.

جلیلی انتقاد تندی از عملکرد دولت روحانی کرد و گفت: کسانی که می گفتند که نمی توانیم نفت بفروشیم و حتی می گفتند امتیازی به فلان کشور ندهیم حقوق ها را هم نمی توانیم بپردازیم و می گفتند چرخ اقتصاد و سانتریفیوژ باید با هم بچرخد ولی سانتریفیوژ ها را جمع کردند و رشد اقتصادی را زیر صفر کردند، دلار 3 هزارتومانی را 30 هزارتومان کردند، موجب افزایش تحریم از 700 تا به 1500 مورد شدند ولی همین آقایان الان ادعای تحول و پیشرفت کشور را دارند.


برچسب ها: تاریخ - تاریخی - انتخاب - عملکرد دولت روحانی - انتخابات ریاست - مردم - دولت روحانی
آخرین اخبار سرویس:

مردم غفلت های تاریخی را بر نمی تابند

مردم غفلت های تاریخی را بر نمی تابند