مطالب مرتبط:
آغاز مسابقات موضوعی نهمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی
مدال طلای نماینده ایران در جام جهانی پاراوزنه برداری
جام جهانی پاراوزنه برداری|ثبت اولین طلای ایران به نام جعفری
مدال طلای نماینده ایران در جام جهانی پاراوزنه برداری
مدال طلای نماینده ایران در جام جهانی پاراوزنه برداری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 10:302024-06-23سياسي

جزییات نهمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران / تاثیرگذاری در فرهنگ عمومی جامعه گیمرها


مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای به تشریح نهمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران پرداخت و گفت: با توجه به اینکه حدود 4 میلیون نفر گیمر حرفه ای در کشور در هفته بیش از 21 ساعت بازی می کنند برای تاثیرگذاری در فرهنگ عمومی جامعه گیمرها، - مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای به تشریح نهمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران پرداخت و گفت: با توجه به اینکه حدود 4 میلیون نفر گیمر حرفه ای در کشور در هفته بیش از 21 ساعت بازی می کنند برای تاثیرگذاری در فرهنگ عمومی جامعه گیمرها، نیاز به تعریف رویدادی ملی وجود داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدامین حاجی هاشمی در مراسم رونمایی از پوستر نهمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران که در محل شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد، گفت: برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه رویدادهای مختلفی در کشور برگزار می شود اما تاکنون در حوزه بازی و سرگرمی و برای گیمرها کمتر رویدادی در سطح ملی و استانی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین پیمایش بنیاد ملی بازی های رایانه ای 34 میلیون گیمر در کشور داریم، بیان کرد: این 34 میلیون گیمر ایرانی در سه دسته گیمر معمولی، نیمه حرفه ای و حرفه ای قرار می گیرند.

گیمرهای حرفه ای که حدود 4 میلیون نفر هستند در هفته بالای 21 ساعت و به طور متوسط 6 ساعت در روز بازی می کنند.


برچسب ها: بازی های ویدئویی - جام قهرمانان - فرهنگ عمومی - بازی های رایانه ای - بازی - قهرمانان - تاثیرگذاری
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نهمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران / تاثیرگذاری در فرهنگ عمومی جامعه گیمرها

جزییات نهمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران / تاثیرگذاری در فرهنگ عمومی جامعه گیمرها