مطالب مرتبط:
افزایش 50 درصدی درآمد نفت و گاز روسیه
درآمد روسیه از نفت و گاز افزایش یافت
افزایش 50 درصدی درآمد نفت و گاز روسیه
درآمدهای نفت و گاز روسیه 50درصد افزایش می یابد
اوجی: تولید نفت 60 درصد افزایش داشته است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 17:002024-06-26اقتصادي

درآمد های نفت و گاز روسیه 50 درصد افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری رویترز، محاسبات رویترز نشان داد پس از کاهش یارانه به پالایشگاه های روسیه که بازتاب دهنده توانایی اقتصاد این کشور برای محدودکردن تأثیر تحریم هاست، - محاسبات رویترز نشان می دهد که در ماه ژوئن 2024، درآمد های حاصل از فروش نفت و گاز روسیه 50درصد افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری رویترز، محاسبات رویترز نشان داد پس از کاهش یارانه به پالایشگاه های روسیه که بازتاب دهنده توانایی اقتصاد این کشور برای محدودکردن تأثیر تحریم هاست، درآمد های حاصل از فروش نفت و گاز روسیه طی ماه ژوئن با بیش از 50درصد افزایش به 9 میلیارد و 400 میلیون دلار می رسد.

  درآمد های حاصل از فروش نفت و گاز، مهم ترین منبع درآمدی برای کاخ کرملین بوده است و حدود یک سوم تا نیمی از کل اقدام های بودجه فدرال در دهه گذشته را تشکیل می دهد.

  درگیری نظامی در اوکراین غرب را بر آن داشته تا تحریم های بی شماری را با هدف محدودکردن درآمد نفت و گاز روسیه که حدود یک سوم بودجه فدرال این کشور را تشکیل می دهد، اعمال کند.

  روسیه توانست صادرات نفت خود را از اروپا به سمت هند و چین منحرف کند و جریان های مالی بسیار مورد نیاز را برای بودجه خود تأمین کند؛ زیرا مسکو هزینه های سنگین دفاعی و امنیتی را با کسری بودجه روبه رو


برچسب ها: نفت و گاز - خبرگزاری - رویترز - درآمد - روسیه - اقتصاد - فروش نفت
آخرین اخبار سرویس:

درآمد های نفت و گاز روسیه 50 درصد افزایش می یابد

درآمد های نفت و گاز روسیه 50 درصد افزایش می یابد