مطالب مرتبط:
مشروح کامل آخرین مناظره انتخابات 1403 / پزشکیان: کل بلد بودن جلیلی این بود که در شورای امنیت ملی، کاغذ این طرف آن طرف میکرده / آقای جلیلی، اگر برنامه داشتی، چرا به رییسی ندادی؟ / آدم های «حکومت در سایه» به سفارت انگلیس و سعودی حمله کردند
دومین مناظره دور دوم انتخابات پزشکیان: کل بلد بودن جلیلی این بود که در شورای امنیت ملی، کاغذ این طرف آن طرف می کرده / آقای جلیلی، اگر برنامه داشتی، چرا به رییسی ندادی؟ / آدم های «حکومت در سایه» به سفارت انگلیس و سعودی حمله کردند / جلیلی: پرونده ایران در دوره من به شورای امنیت نرفت؛ پزش
جلیلی خطاب به پزشکیان: شما هیچ برنامه ای برای رشد کشور ارائه ندادید
برنامه بنزینی جلیلی و پزشکیان چیست؟
به پزشکیان رای می دهم چون فردی دموکراتیک است/ جلیلی برنامه ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 16:002024-07-03اقتصادي

موسوی: جلیلی اشراف دقیقی از آسیب ها داشت/پزشکیان فاقد برنامه بود


دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب گفت: جلیلی در مناظره آخر نشان داد اشراف دقیقی به آسیب ها و تهدیدها دارد و پزشکیان مسائل را مدام به آینده موکول کرد و برنامه نداشت.

- دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب گفت: جلیلی در مناظره آخر نشان داد اشراف دقیقی به آسیب ها و تهدیدها دارد و پزشکیان مسائل را مدام به آینده موکول کرد و برنامه نداشت.

سید نظام الدین موسوی، دبیر ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) در گفتگو با خبرنگار مهر ، مناظره شب گذشته را فصل الخطاب برای مردم ایران دانست و گفت: مردم دیدگاه ها و نظرهای دو کاندیدای مطرح در انتخابات را دیدند، به نظرم این مناظره ای بود که می توان بر اساس آن تصمیم گرفت، به ویژه که موضوع آن حول محور مسائل اقتصادی بود.

اقتصاد و معیشت امروز مشکل اصلی مردم و مسئله اصلی کشور است.

در سال های اخیر هم شعارهای سال بر اساس موضوعات اقتصادی انتخاب شده است.

وی ادامه داد: کاندیداها به روشنی نشان دادند که برای حل مسائل اقتصادی چه برنامه هایی دارند و به نظرم خیلی روشن و واضح بود که کدام کاندیدا تسلط بیشتری بر عرصه مسائل کشور برای حوزه های مختلف اقتصادی اعم از مشکلات مربوط به بازار ارز، بورس، مسکن و مسائلی از این قبیل دارد و همچنین برای آنها برنامه دارد.


برچسب ها: نیروهای انقلاب - ائتلاف مردمی - مناظره - مردم - پزشکیان - شورای مرکزی - آسیب ها
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: جلیلی اشراف دقیقی از آسیب ها داشت/پزشکیان فاقد برنامه بود

موسوی: جلیلی اشراف دقیقی از آسیب ها داشت/پزشکیان فاقد برنامه بود