مطالب مرتبط:
کنایه پورمحمدی به شعار جلیلی: یک جهان کم آگاهی و یک ایران فرصت بر باد رفته + فیلم
ببینید/ کنایه پورمحمدی به شعار جلیلی: یک جهان کم آگاهی و یک ایران فرصت بر باد رفته
کنایه پورمحمدی به شعار جلیلی؛ یک جهان کم آگاهی و یک ایران فرصت بر باد رفته
پایان پر کنایه پورمحمدی به شعار انتخاباتی جلیلی/من هم در شگفتم از یک جهان کم آگاهی و ادعا و یک ایران فرصت های از دست رفته
پایان پر کنایه پورمحمدی به شعار انتخاباتی جلیلی/ من هم در شگفتم از یک جهان کم آگاهی و ادعا و یک ایران فرصت های از دست رفته+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 20:552024-06-25سياسي

یک جهان کم آگاهی، یک ایران فرصت بر باد رفته!


یک جهان کم آگاهی، یک ایران فرصت بر باد رفته! فرصت هایی که توهمات از دست ملت گرفته و دنیای مطلوبی که با اوهام ساخته نمی شود.

- اصل داستان همان کنایه است: یک جهان کم آگاهی، یک ایران فرصت بر باد رفته! فرصت هایی که توهمات از دست ملت گرفته و دنیای مطلوبی که با اوهام ساخته نمی شود.

کاری نکنیم که بعد از روز جمعه حسرت یک فرصت طلایی از دست رفته را بخوریم.

به تعبیر سعدی: به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل/ و گر مراد نیابم به قدر وُسع بکوشم    عصر ایران؛ مهرداد خدیر- جان کلام مصطفی پورمحمدی در واپسین مناظره همین جمله بود: یک جهان کم آگاهی، یک ایران فرصت بر باد رفته .

   روشن است شیخی که تصریح کرد نه آیت الله است نه دکتر، آشکارا به سعید جلیلی نامزد پرادعای انتخابات ریاست جمهوری طعنه و کنایه می زد که بارها و بارها دراین روزها گفته و نوشته است: یک جهان فرصت، یک ایران جهش .

  اصل شعار آقای جلیلی البته احتمالا در ابتدا این بوده: یک جهان فرصت، یک ایران ظرفیت اما آن قدر در نوبت های قبل کلمات فرصت و ظرفیت را به کار برده بود که این بار ترجیح داد به جای فرصت بگوید جهش و شاید برای قافیه سازی بهتر بود به جای فرصت نیز کلمه ای در ردیف آن می نشاند و مثلا: دهش! اگرچه دهش معنای گسترده تری دارد و به معنی بخشایش و گشاده دستی است.


برچسب ها: فرصت - ایران - رفته - انتخابات ریاست جمهوری - جهان - مصطفی پورمحمدی - انتخابات ریاست
آخرین اخبار سرویس:

یک جهان کم آگاهی، یک ایران فرصت بر باد رفته!

یک جهان کم آگاهی، یک ایران فرصت بر باد رفته!