مطالب مرتبط:
مقامات بالا جواد نکونام را لای منگنه گذاشتند | دستور صادره چیست؟
قوه قضاییه از بهشتی تا محسنی اژه ای
امیر قطر دستور بازگشت ستاره پرسپولیس به کشور را صادر کرد
افشاگری جنجالی: دستور قطع اینترنت 98 از سوی قالیباف
بازگشایی یک پرونده قدیمی؛ چه کسی دستور افزایش قیمت بنزین را در سال 98 داد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 11:252024-06-27سياسي

دستور اژه ای به مقامات قضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، همزمان با هفته قوه قضاییه و در ادامه دیدار های مردمی خود با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعان به دستگاه قضایی و همچنین آسیب شناسی روند ها و .

- رییس عدلیه، خطاب به مقامات قضایی دستور داد ملاقات با مردم و استماع و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن ها در چارچوب قانون را در زمره اولویت های کاری خود قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، همزمان با هفته قوه قضاییه و در ادامه دیدار های مردمی خود با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعان به دستگاه قضایی و همچنین آسیب شناسی روند ها و رویه های موجود در واحد های قضایی، به مدت پنج ساعت با تعدادی از مراجعان و تظلم خواهان دیدار کرد و در جریان مسائل و مشکلات آن ها قرار گرفت.

رییس دستگاه قضا در جریان این دیدار مردمی، دستورات مقتضی را در چارچوب موازین قانونی خطاب به مسئولان ذی ربط برای رفع مسائل و مشکلات مراجعان صادر کرد.

رییس عدلیه در جریان این دیدار مردمی، ده ها پرونده را با موضوعات مختلف مورد بررسی و اِمعان نظر قرار داد و ضمن استماع سخنان و مسائلِ طرفین این پرونده ها، دستورات مقتضی را در باب آن ها


برچسب ها: مسائل و مشکلات - قضایی - حجت الاسلام والمسلمین - قوه قضاییه - هفته قوه قضاییه - مشکلات - دستگاه قضایی
آخرین اخبار سرویس:

دستور اژه ای به مقامات قضایی

دستور اژه ای به مقامات قضایی