مطالب مرتبط:
پیش بینی بارش باران در نقاط مختلف کشور (2 تیرماه 1403)
بارش باران در نقاط مختلف کشور
بارش باران در نقاط مختلف کشور 
کاهش دما در استان های ساحلی دریای خزر | بارش باران برخی مناطق کشور را غافلگیر کرد
این نقاط کشور منتظر باران تابستانی باشند! + اسامی (2 تیر 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 10:202024-06-22اجتماعي

بارش باران در نقاط مختلف کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان ها و کاهش نسبی دما در استان های ساحلی دریای خزر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: امروز (2 تیر) در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک پیش بینی می شود.

  وی اضافه کرد: شدت بارش امروز در استان های آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، نیمه غربی سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی واقع در استانهای البرز، تهران و سمنان است.

ضیاییان افزود: یکشنبه (3 تیر) علاوه بر مناطق فوق در بخش هایی از شرق استان کردستان، شمال همدان، شمال مرکزی، قم و خراسان رضوی نیز رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

  وی اضافه کرد: دوشنبه (4 تیر) در شمال غرب، استان های واقع در دامنه های البرز مرکزی و غربی، سواحل دریای خزر رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می دهد.

  ضیاییان ادامه داد: سه شنبه و چهارشنبه (5 و 6 تیر) در مناطقی از شمال غرب، غرب و مناطقی در مرکز و شمال شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی


برچسب ها: آذربایجان - رگبار و رعد و برق - استان - استان ها - خراسان رضوی - شمال - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در نقاط مختلف کشور

بارش باران در نقاط مختلف کشور