مطالب مرتبط:
افول وضعیت اسراییل در جنگ غزه/تلاش نتانیاهو برای بازگشت ترامپ
معضل پیچیده جنگ غزه برای کاخ سفید/تمایل نتانیاهو به بازگشت ترامپ
زارعی: اسراییل توان پذیرش پایان جنگ غزه را ندارد
افول وضعیت اسراییل در جنگ غزه/تلاش نتانیاهو برای بازگشت ترامپ
ببینید | حمله قالیباف به روحانی: جنگ شد؟ چرا این حرف را نگفتید؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 10:202024-06-23بين الملل

چرا جنگ غزه متفاوت است؟


جنگ غزه یک حادثه گذرا در تاریخ نیست که بتوان آن را کنترل یا بی تفاوت از کنارش عبور کرد، بلکه نقطه عطفی بزرگ در کشمکشی است که بیش از یک قرن تداوم دارد.

- جنگ غزه یک حادثه گذرا در تاریخ نیست که بتوان آن را کنترل یا بی تفاوت از کنارش عبور کرد، بلکه نقطه عطفی بزرگ در کشمکشی است که بیش از یک قرن تداوم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دفاع پرس؛ بیش از هشت ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم و مقتدر غزه می گذرد.

یک طرف جنگ، اسراییل است که بزرگترین اقتصاد و اسلحه ساز و صادرکننده سلاح جهان یعنی آمریکا متعهد به تامین همه نیازهای تسلیحاتی آن است و در طرف دیگر ماجرا مردم محاصره شده غزه قرار دارد.

هیچ ورودی برای سلاح به منطقه غزه وجود ندارد و این مسیر کاملا بسته است؛ اما حماس و گروه های مقاومت از 15 مهر (7 اکتبر) گذشته تاکنون با سلاح و مهمات ذخیره شده خود در حال بزرگترین جنگ با ارتش رژیم اشغالگر قدس هستند و این جنگ همچنان ادامه دارد.

اما جنگ کنونی فلسطینی ها با صهیونیست ها چه از نظر ماهیت و چه از نظر انگیزه و نتیجه با همه دوره های قبلی کمی متفاوت است؛ یعنی می توان گفت که این جنگ یک حادثه گذرا در تاریخ نیست که بتوان آن را کنترل یا بی تفاوت از کنار عبور کرد، بلکه نقطه عطفی بزرگ در مسیر کشمکشی است که بیش از یک قرن تداوم دارد.


برچسب ها: جنگ غزه - نقطه عطفی - بزرگترین - بزرگ - تفاوت - رژیم اشغالگر قدس - گروه های مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

چرا جنگ غزه متفاوت است؟

چرا جنگ غزه متفاوت است؟