مطالب مرتبط:
رییس جمهور آینده باید در مسیر خدمات شهید آیت الله رییسی حرکت کند
خواسته داود عزیزی از رییس جمهور آینده
مشارکت حداکثری؛ پشتوانه رییس جمهور آینده کشور
محبی نجم آبادی: برنامه ای منسجم و قابل اجرا مهم ترین رکن رییس جمهور آینده است
خزعلی: رییس جمهور آینده باید دارای ویژگی هایی باشد که رییس جمهور شهیدمان داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 13:152024-06-27سياسي

رییس جمهور آینده از دوقطبی شدن جامعه جلوگیری کند


رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با تاکید بر اهمیت شرکت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، افزود: رییس جمهور آینده باید در کشور ضمن ایجاد وحدت، - ایسنا/همدان رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر با تاکید بر اهمیت شرکت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، افزود: رییس جمهور آینده باید در کشور ضمن ایجاد وحدت، جامعه را از دو قطبی گری نجات دهد.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله رستمی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح در این برهه حساس، اظهار کرد: قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر طی سال گذشته، قرارگاه عمار در این راستا شکل گرفت.

وی گفت: فعالیت قرارگاه عمار در حوزه تخصصی انتخابات با توجه به کشیده شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم و همچنین در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همچنان در ملایر پابرجاست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما در سازمان تبلیغات اسلامی اهداف این قرارگاه را به همت هیئات مذهبی و مبلغین، با برگزاری جلسات راهبردی با مرتبطین و اعضای کمیته ها دنبال کردیم.

رستمی بیان کرد: برگزاری نشست های تخصصی بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در رابطه با امر مهم انتخابات در مساجد به همراه سخنرانی افراد برجسته و انجام جهاد تبیین در این راستا، از جمله مصوبات ما به شمار می رود که محقق شده است.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات - رییس جمهور آینده - انتخاب - انتخابات ریاست - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آینده از دوقطبی شدن جامعه جلوگیری کند

رییس جمهور آینده از دوقطبی شدن جامعه جلوگیری کند