مطالب مرتبط:
منطق انقلاب اسلامی باید در نظامات فکری و گفتمانی تجلی یابد
منطق انقلاب اسلامی باید در نظامات فکری و گفتمانی تجلی یابد+ عکس
عهد مردمان دیار 15 خرداد با انقلاب اسلامی ناگسستنی است
امیدواریم رای مردم ادامه خط گفتمانی دولتهای مردمی باشد/ کمک به قوام جمهوری اسلامی وظیفه همگان + فیلم
تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 19:452024-07-03سياسي

منطق انقلاب اسلامی باید در نظامات فکری و گفتمانی تجلی پیدا کند


مدیرحوزه های علمیه کشور با بیان اینکه منطق انقلاب اسلامی باید در نظامات فکری و گفتمانی تجلی پیدا کند، گفت: امام راحل (ره) از بین الملل دید کلانی داشتند و خصوط بنیادین نهضت را ترسیم کردند.

- قم-مدیرحوزه های علمیه کشور با بیان اینکه منطق انقلاب اسلامی باید در نظامات فکری و گفتمانی تجلی پیدا کند، گفت: امام راحل (ره) از بین الملل دید کلانی داشتند و خصوط بنیادین نهضت را ترسیم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی بعد از ظهر چهارشنبه در هجدهمین اجلاس مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی اظهار کرد: جایگاه جامعه المصطفی تاریخی، ممتاز و بی نظیر است و در کنار حوزه های علمیه نقش آفرینی کرده است.

مدیر حوزه های علمیه کشور بیان کرد: فتوحات و پیروزی های صدر اسلام تلنگری برای مقابله با زورگویان و ظالمان سرزمین ها همچون ایران بود و مردم نیز با عقل و درایت از این دین الهی و معارف اهل بیت (ع) استقبال کردند.

امام جمعه قم ادامه داد: مهاجرت دیگر سرزمین ها به ایران مرحله مهمی برای تعمیق اسلام و تشیع در این سرزمین بود و مهاجرت امام رضا (ع) و خانواده اهل بیت (ع) قله دیگری برای ایران شد.

آیت الله اعرافی ابراز کرد: مهاجرت علویان، حضرت معصومه (س) و تشکیل حکومت اسلامی از مهمترین مهاجرت ها در راستای تعمیق اسلام و معارف الهی بود و شهرهای قم، اصفه


برچسب ها: حوزه های علمیه - مدیرحوزه های علمیه کشور - انقلاب اسلامی - مدیرحوزه های علمیه - جامعه المصطفی - گفتمانی - اسلام
آخرین اخبار سرویس:

منطق انقلاب اسلامی باید در نظامات فکری و گفتمانی تجلی پیدا کند

منطق انقلاب اسلامی باید در نظامات فکری و گفتمانی تجلی پیدا کند