مطالب مرتبط:
رییس جمهور چین پنجشنبه راهی دوشنبه می شود
گفت وگوی محیط زیستی ایران و چین در حاشیه نشست بریکس
رییس سازمان برنامه و بودجه: ایران از کشورهای پیشرو در نظام آماری است
سفر رییس جمهور چین به قزاقستان و تاجیکستان 
سفر رییس جمهور چین به قزاقستان و تاجیکستان 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 14:552024-06-30سياسي

ابراز تمایل رییس سازمان محیط زیست برای گسترش روابط با چین


رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن دعوت از وزیر محیط زیست چین برای سفر به ایران، نسبت به گسترش روابط محیط زیستی با این کشور ابراز تمایل کرد.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن دعوت از وزیر محیط زیست چین برای سفر به ایران، نسبت به گسترش روابط محیط زیستی با این کشور ابراز تمایل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه در حاشیه نشست بریکس در دیدار با هوانگ رونکیو - وزیر محیط زیست چین - ضمن تشکر از عرض تسلیت شهادت آیت الله رییسی و دکتر امیرعبداللهیان تصریح کرد: جمهوری خلق چین یکی از کشورهای پیشرو و در حال توسعه جدی در منطقه آسیای جنوب شرقی است که با توجه به وسعت سرزمین و میزان جمعیت بالا از امکانات بالقوه و بالفعل برخوردار است.

وی با اشاره به برنامه راهبردی 25 ساله و وجود بستر جاده ابریشم افزود: سازمان حفاظت محیط زیست تاکنون چند سند همکاری با این کشور به امضا رسانده است و با توجه به پیشرفت های مناسب در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه های محیط زیست دریایی و سواحل، در حوزه آلودگی هوا، خاک و آب، حفاظت از جنگل ها و تالاب ها، در حوزه بیابان زدایی، مقابله با گردوغبار و مدیریت پسماند تجربیات ارزنده ای دارد.

سلاجقه در این دیدار با دعوت از وزیر محیط زیست چین برای سفر به ایران، نسبت به گسترش روابط محیط زیستی با جمهوری خلق چین ابراز علاقه کرد و توجه به م


برچسب ها: محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - زیست - محیط - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تمایل رییس سازمان محیط زیست برای گسترش روابط با چین

ابراز تمایل رییس سازمان محیط زیست برای گسترش روابط با چین