مطالب مرتبط:
پیش بینی کشت دیم در 10 هزار هکتار از اراضی گیلان
ویدیو | دختر برهنه در خیابان های تهران دستگیر شد | فیلم او در تمام صفحات مجازی وایرال شد!
ندا قاسمی خیابان های تهران را قرق کرد ! + عکس
رای گیری در حوزه انتخابیه مسجد حضرت امیر (ع) در خیابان کارگر شمالی همچنان با حضور مردم ادامه دارد
خبرنگار لبنانی در گفت و گو با دانشجو: تمدید ساعات انتخابات و حضور گسترده مردم در خیابان ها، از خانواده ها و بزرگسالان تا کودکان، نشان دهنده سلامت و مشروعیت جمهوری اسلامی ایران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 09:002024-06-29اقتصادي

حل مشکل تغییرکاربری اراضی خیابان الغدیر فامنین پس از 12 سال


با پیگیری های مکرر شهرداری و شورای اسلامی شهر فامنین، مشکل تغییر کاربری زمین های تفکیکی واقع در انتهای خیابان «الغدیر» پس از گذشت حدود 12 سال حل شد.

- ایسنا/همدان رییس شورای اسلامی شهر فامنین گفت: با پیگیری های مکرر شهرداری و شورای اسلامی شهر فامنین، مشکل تغییر کاربری زمین های تفکیکی واقع در انتهای خیابان الغدیر پس از گذشت حدود 12 سال حل شد.

رحیم صفری تبار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از حدود 12 سال پیش زمین های انتهای خیابان الغدیر معروف به زمین های مرحوم بهرامی شامل 80 قطعه زمین 200 و 250 متر راه اصلی برای آن تعریف نشده بود و طی این مدت مردم برای ساخت مسکن در این نقطه از شهر مستأصل مانده بودند و شهرداری برای ساخت مسکن جواز ساخت و احداث برای آن نمی داد.

وی افزود: به دلیل تعریف نشدن راه اصلی برای این نقطه از زمین های مورد نظر در شهر و عدم ارائه جواز توسط شهرداری برای ساخت مسکن، این زمین ها هیچ منفعتی برای کسی نداشت و بلاتکلیف باقی مانده بود.

صفری تبار با اشاره به حل مشکل 12 ساله زمین های مورد نظر معروف به زمین های مرحوم بهرامی به تعداد 80 قطعه در انتهای خیابان الغدیر شهر فامنین، ادامه داد: در جلسه کمیسیون ماده پنج روز گذشته به ریاست استاندار همدان موضوع مذکور مطرح و با تغییر کاربری آن موافقت شد.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - شهر فامنین - پیگیری های مکرر - شهرداری - خیابان - فامنین
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل تغییرکاربری اراضی خیابان الغدیر فامنین پس از 12 سال

حل مشکل تغییرکاربری اراضی خیابان الغدیر فامنین پس از 12 سال