مطالب مرتبط:
متفکر آزاد: تشریح دستاورد های دولت سیزدهم/ راه شهید رییسی باید ادامه یابد
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز: دولت شهید رییسی از مردم نمره قبولی گرفت
معاون استاندار اصفهان: دولت شهید رییسی، الگوی دولت اسلامی است
مجموعه اقدامات دولت شهید رییسی در 3 سه سال/ اینفوگرافیک
نماینده پزشکیان: چرا نمی شود از دولت شهید رییسی انتقاد کرد؟ مگر ایشان معصوم هستند؟ + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 09:002024-06-24سياسي

جهش فرهنگی خوزستان در دولت شهید رییسی


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به خدمات رییس جمهور شهید در حوزه فرهنگ و هنر استان گفت: در دولت شهید سید ابراهیم رییسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حوزه فعالیت های عمرانی شاهد جهشی خاص و کم سابقه بود.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به خدمات رییس جمهور شهید در حوزه فرهنگ و هنر استان گفت: در دولت شهید سید ابراهیم رییسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حوزه فعالیت های عمرانی شاهد جهشی خاص و کم سابقه بود.

مجید منادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که نگاه دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت حل مسایل با محوریت عدالت و مردمی سازی بود خاطرنشان کرد: این نگاه رییس جمهور شهید به عنوان اصل به حوزه فرهنگ و هنر کشور نیز بود و باعث شد در تمام مناطق کشور برای برگزاری رویدادها، فعالیت ها، برنامه ها و همچنین در اختصاص بودجه برای توسعه زیرساخت ها به سمت تمرکززدایی پیش برویم.

او با اشاره به این که خانه هنرمندان اهواز در دوره رییس جمهور شهید افتتاح شد یادآوری کرد: خانه هنرمندان اهواز با ابعادی بی نظیر چند دهه بلاتکلیف و نیمه کاره مانده بود که در دوره شهید سید ابراهیم رییسی تکمیل و افتتاح شد.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - خوزستان - فرهنگ - اداره کل فرهنگ و ارشاد - سید ابراهیم رییسی
آخرین اخبار سرویس:

جهش فرهنگی خوزستان در دولت شهید رییسی

جهش فرهنگی خوزستان در دولت شهید رییسی