مطالب مرتبط:
جزییات مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری
مهمترین حرفی که تا کنون یکی از نامزدهای انتخابات گفته است
6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری برای مسکن مردم چه در سر دارند؟
واکنش یک کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری به ماجرای قطع میکروفون محمد فاضلی
دو رقیب جدی پزشکیان در انتخابات از نگاه گاردین /اگر پزشکیان پیروز شود رویکرد هسته ای ایران تغییر می کند /پیام حضور ظریف در کنار او چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1403 ساعت 14:402024-06-21سياسي

سهل انگاری در مورد فریضه انتخابات قضا ندارد


امام جمعه موقت یزد مشارکت در انتخابات و برگزیدن فرد اصلح را یک وظیفه شرعی و عرفی خواند و گفت: این فریضه قضا ندارد و سهل انگاری در مورد آن، به کشور و مردم خسارت وارد می کند.

- آیت الله سیدناصر محمدی امروز اول تیرماه در خطبه های نماز جمعه یزد ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، انتخابات را یک واجب شرعی و عرفی خواند و اظهار کرد: وظیفه داریم بهترین و اصلح ترین فرد را به عنوان رییس جمهور این کشور اسلامی انتخاب کنیم.

وی افزود: اگر نماز در وقت آن خوانده نشود یا فردی نتوانست روزه خود را ادا کند، می تواند قضای آنها را اجابت کند ولی انتخابات قضا کردن ندارد.

محمدی گفت: معلوم نیست خداوند توبه کسی که در انتخابات شرکت نکند یا انتخاب خوبی نداشته باشد را قبول کند یا نکند، چرا که خسارت آن قابل جبران نیست.

وی با اشاره به مناظرات نامزدهای انتخاباتی از طریق رسانه ملی را از این لحاظ که جلوی هزینه های بی مورد تبلیغاتی را گرفته است، قابل ستایش خواند و از مردم خواست از این برنامه ها برای انتخاب فرد اصلح بهره گیرند.

خطیب موقت نماز جمعه یزد تاکید کرد: کسی حق ندارد نامزدی را تخریب کند چرا که شرعی و قانونی تخلف است.

وی ضمن انتقاد از سیاه نمایی برخی افراد در رسانه ملی، عنوان کرد: برخیها خدمات دولت رییس جمهور شهید و دولت سیزدهم را ضایع و با پرداخ


برچسب ها: انتخاب - انتخابات - سهل انگاری - نامزدهای انتخاباتی - مشارکت در انتخابات - خطبه های نماز جمعه - امام جمعه موقت یزد
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری در مورد فریضه انتخابات قضا ندارد

سهل انگاری در مورد فریضه انتخابات قضا ندارد