مطالب مرتبط:
جلیلی: می خواهند دولت سوم روحانی را تشکیل دهند / عملکرد ظریف غلط و بی نتیجه بود / پزشکیان : روحانی به من ربطی ندارد / نمی توانیم سالی یک میلیون مسکن بسازیم +فیلم
جلیلی: می خواهند دولت سوم روحانی را تشکیل دهند / عملکرد ظریف غلط و بی نتیجه بود / پزشکیان: نه حزب هستم نه جناحم نه دسته /مخالف مسکن مهر نیستم +فیلم
جلیلی: مسئول ستاد آقای پزشکیان که چند سال وزیر مسکن بوده + فیلم
جلیلی: می خواهند دولت سوم روحانی را تشکیل دهند / عملکرد ظریف غلط و بی نتیجه بود / پزشکیان : روحانی به من ربطی ندارد /مخالف مسکن مهر نیستم +فیلم
حلقه ازدواج پزشکیان، سوژه مناظره دیشب شد  
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 23:552024-07-02سياسي

پزشکیان: توسعه متوازن ایجاد می کنیم/جلیلی: برای سالی چند هزار ازدواج باید مسکن فراهم کنیم


دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره رو در رو به پرسش های اقتصادی پاسخ دادند.

- پزشکیان: توسعه متوازن ایجاد می کنیم/جلیلی: برای سالی چند هزار ازدواج باید مسکن فراهم کنیم دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره رو در رو به پرسش های اقتصادی پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره رو در روی یکدیگر پاسخگوی سوالات اقتصادی بودند و به این سوال که در حوزه مسکن چه اقدامی انجام خواهید داد؟ پاسخ دادند.

در ادامه این مناظره تلویزیونی مجری از مسعود پزشکیان پرسید که با توجه به این که قانون ساخت یک میلیون مسکن را در سال برای دولت الزام کرده است، برنامه دولت جنابعالی برای اجرای قانون و ساخت مسکن و مدیریت اجاره بها چیست؟ که در پاسخ پزشکیان تاکید کرد: برنامه من اجرای قانون است؛ من قانون را اجرا خواهم کرد.

دولت شهید رییسی اعلام کرده بود که یک میلیون مسکن درست می کنم و مجلس نیز الزام کرده بود که یک میلیون مسکن ساخته شود اما منابع آن را تعیین نکرده بود.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - چهاردهمین دوره - دومین مناظره - ریاست جمهوری - پزشکیان - مرحله دوم
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان: توسعه متوازن ایجاد می کنیم/جلیلی: برای سالی چند هزار ازدواج باید مسکن فراهم کنیم

پزشکیان: توسعه متوازن ایجاد می کنیم/جلیلی: برای سالی چند هزار ازدواج باید مسکن فراهم کنیم