مطالب مرتبط:
یک پیش بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار
قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز 8 تیر 1403/ طلای 18 عیار گران شد + جدول قیمت
طلا خیز برداشت / جدیدترین نرخ طلا در بازار امروز (7 تیر 1403) + جدول
خبر خوش از بازار مسکن و اجاره مستاجران/ نجات با نسخه جدید دولت
ورود بازار طلا و ارز به محدوده ریسک سیاسی؛ بازار روی فرکانس انتخابات/ الگوی اثرگذار برای تتر تشکیل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 10:552024-06-28اقتصادي

از بازار سکه و طلا چه خبر؟


به گفته نایب رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی، بازار سکه و طلا در داخل، روندی صعودی طی کرده است.

- به گفته نایب رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی، بازار سکه و طلا در داخل، روندی صعودی طی کرده است.

محمد کشتی آرای در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا اظهار کرد: در حالیکه طی این مدت، بهای طلا در بازارهای جهانی روندی نزولی داشت؛ اما قیمت ها در بازار سکه و طلا روند خلاف جهت این مسیر پیش آمده و در چرخشی، رو به افزایش گذاشته است.

نایب رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: قیمت هر اونس جهانی طلا روز گذشته (پنجشنبه) به 2313 دلار رسید که به نسبت ابتدای هفته، در مجموع 9 دلار کاهش داشته است.

از سوی دیگر در حالیکه تا اواسط هفته، قیمت سکه و طلا تغییرات مختصری در بازار داشت، اما طی دو روز پایانی هفته، تحت تاثیر نوسانات افزایشی نرخ ارز با افزایش همراه شدند.

وی در رابطه با تغییرات قیمت انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا در مجموع یک هفته اخیر و آخرین قیمت های معاملاتی در بازار روز گذشته، اعلام کرد: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با 900 هزار تومان افزایش قیمت نسبت به ابتدای هفته در آخرین معاملات پایانی هفته به 38 میلیون و 100 هزار توما


برچسب ها: اتحادیه طلا و جواهر تهران - بازار سکه و طلا - اتحادیه طلا و جواهر - بازار - بازار سکه - بازارهای جهانی - اتحادیه طلا
آخرین اخبار سرویس:

از بازار سکه و طلا چه خبر؟

از بازار سکه و طلا چه خبر؟