مطالب مرتبط:
خرید تضمینی گندم 5 درصد افزایش یافت
دولت وعده خرید تضمینی گندم را تغییر داد؛بازی دولت با گندمکاران
خرید گندم از مراکز خرید لرستان از مرز 150 هزار تن گذشت
آغاز مذاکره استقلال با گزینه جذاب پرسپولیس!
آغاز فروش نقدی پژو پارس + شرایط
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 13:002024-06-26اقتصادي

خرید تضمینی گندم در اسدآباد آغاز شد


مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد از آغاز خرید تضمینی گندم در این شهرستان خبر داد و گفت: برای خرید تضمینی گندم پنج مرکز اختصاص داده شده که فعالیت این مراکز به صورت رسمی از امروز آغاز شده است.

- ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد از آغاز خرید تضمینی گندم در این شهرستان خبر داد و گفت: برای خرید تضمینی گندم پنج مرکز اختصاص داده شده که فعالیت این مراکز به صورت رسمی از امروز آغاز شده است.

محمد کرم مرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سطح زیرکشت امسال غلات این شهرستان شامل گندم و جو در مجموع 37 هزار و 576 هکتار بوده که به تفکیک سطحی افزون بر 12 هزار و 443 هکتار به گندم آبی، 10هزار و 344 هکتار گندم دیم، 9914 هکتار جو آبی و 4875 هکتار به جو دیم اختصاص دارد.

وی میزان ظرفیت خالی سیلوهای این شهرستان برای خرید گندم تضمینی گندمکاران را 99 هزار تن برشمرد و ادامه داد: میزان ظرفیت کل سیلوهای این شهرستان 105 هزار و 500 تن بوده و در این رابطه شهرستان اسدآباد رکوردار بیشترین میزان ظرفیت سیلو در سطح استان همدان است.

مرادی از پیش بینی خرید تضمینی 65 هزار تن گندم از گندمکاران این شهرستان طی امسال خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد پنج مرکز خرید تضمینی گندم و یک مرکز خرید جو برای دهقانان و کشاورزان این شهرستان برای تحویل جو و گندم تولید شده شهرستان پی


برچسب ها: خرید تضمینی گندم - خرید تضمینی - گندم - تضمینی - شهرستان - هکتار - خرید
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی گندم در اسدآباد آغاز شد

خرید تضمینی گندم در اسدآباد آغاز شد