مطالب مرتبط:
همه برای ایران قوی می آییم
نهمین انتخاب؛ فردا همه برای عزت ایران می آییم
لازمه ایران قوی مشارکت گسترده در انتخابات است
نماهنگ | ایران قوی؛ جمهوری اسلامی سرافراز
حضور پررنگ مردم در انتخابات از مظاهر درخشان ایران قوی و نیرومند است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 12:102024-06-28سياسي

همه برای ایران قوی و سرفراز می آییم


با آغاز رای گیری در تمام حوزه های کشور مردم از تمام شهرها و روستاها با هر قومیتی برای انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری پای صندوق های رای آمده اند.

- همانطور که از مسئولین انتظار داریم به خوبی به وظایف خود عمل کنند، باید در خصوص حضور در انتخابات و رایی که به صندوق می اندازیم نیز احساس مسئولیت کنیم.

باید به وظیفه خود عمل کنیم تا در ادامه، مطالبه گری کنیم.

باید با انتخاب یک فرد اصلح، آینده خوب و درخشانی را برای کشور رقم بزنیم ؛ این گفته های فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بود که با آغاز رای گیری از مردم خواست پرشور و نه برای حالا برای برای آینده فرزندانمان به میدان انتخابات وارد شویم.

امسال با وجود گرمای تابستان گروه های بسیاری از احزاب و گروه های مختلف از روزهای قبل مردم را به شرکت فراخواندند، امسال با دلی غمبار از فقدان رییس جمهوری که برای مردم خدمت و و در راه خدمت به مردم شهید شد.

این ایام شاهد روزهای همایش، میزگرد، مناظره، جلسه، هم اندیشی و نشست های صمیمانه، از جانب کاندیداها با اقشار مختلف مردم بودیم، از نمایندگان اتحادیه های کارگری و کارمندی و صنوف گرفته تا دانشجو و غیره، خلاصه همه به دنبال جایگاه و سهم خود در دولت آینده اند که البته ماحصل این نشست ها هم نهایتا در قالب شعارهایی خلاصه می شود که هر چهار سال یک بار بر س


برچسب ها: انتخاب - سپاه روح الله استان مرکزی - مردم - فرمانده سپاه روح الله - انتخابات - پای صندوق های رای - حضور در انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

همه برای ایران قوی و سرفراز می آییم

همه برای ایران قوی و سرفراز می آییم