مطالب مرتبط:
حریق گسترده دو کارگاه مبل سازی در حاشیه شهر مشهد یک کشته و 7 مصدوم بر جای گذاشت (6 تیر 1403)
حریق گسترده دو کارگاه مبل سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی بر جای گذاشت (6 تیر 1403)
حریق گسترده دو کارگاه مبل سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی گرفت (6 تیر 1403)
حریق گسترده دو کارگاه مبل سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی گرفت (6 تیر 1403)
حریق و انفجار های پیاپی در پالایشگاه نفت نیجریه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 10:552024-06-27حوادث

15 مورد اطفاء حریق در مراتع ملایر


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر گفت: طی 48 ساعت گذشته، 15 مورد حریق در مراتع رخ داده که با اقدام به موقع نیروهای سازمان آتش نشانی اطفا شد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر گفت: طی 48 ساعت گذشته، 15 مورد حریق در مراتع رخ داده که با اقدام به موقع نیروهای سازمان آتش نشانی اطفا شد.

محمودرضا ملکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نیروهای سازمان آتش نشانی عملیات اطفاء حریق خار و خاشاک و علف های هرز مراتع در حاشیه شهر و روستاها را انجام داده و از گسترش آتش به دیگر مناطق مجاور جلوگیری کردند.

ملکی با اشاره به اطفاء حریق علف های هرز اطراف رودخانه حرم آباد، تصریح کرد: حدود ساعت دو و نیم بعدازظهر روز گذشته ششم تیر ماه یک مورد حریق علف های هرز اطراف رودخانه حرم آباد گزارش شد که با اقدام به موقع آتش نشانان اطفا صورت گرفت.

وی تاکید کرد: امسال به علت بارندگی های صورت گرفته و افزایش پوشش گیاهی به ویژه گونه های یک ساله، وضعیت مراتع شهرستان بسیار حساس به حریق است و کوچکترین بی احتیاطی منجر به بروز حریق می شود.

ملکی به شهروندان و روستاییان توصیه کرد: با توجه به گرمای هوا و حجم زیاد علف ها در حاشیه جاده ها و کنار مزارع، نکات ایمنی را رعایت کنند تا از بروز آتش سوزی پیشگیری شود.


برچسب ها: سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - سازمان - علف های هرز - اطفاء حریق
آخرین اخبار سرویس:

15 مورد اطفاء حریق در مراتع ملایر

15 مورد اطفاء حریق در مراتع ملایر