مطالب مرتبط:
آذربایجان شرقی رتبه اول در تولید محصولات دیمی گندم
بیماران آذربایجان شرقی چشم انتظار نذر خون مردم هستند
39 پروژه آموزشی در آذربایجان شرقی افتتاح شد
کمبود منابع خون در آذربایجان شرقی
تامین آب پایدار 290 روستای آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 تیر 1403 ساعت 09:052024-07-03پزشكي

پلمب یک واحد تولیدی نمک یددار در آذربایجان شرقی


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمب یک واحد تولیدی نمک یددار خوراکی در تبریز خبر داد و گفت: این واحد تولیدی نمک در استان به دلیل عدم انطباق استانداردهای لازم پلمب شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمب یک واحد تولیدی نمک یددار خوراکی در تبریز خبر داد و گفت: این واحد تولیدی نمک در استان به دلیل عدم انطباق استانداردهای لازم پلمب شد.

مسلم نجفی در گفت وگو با ایسنا به حواشی مربوط به عدم نظارت به واحدهای تولیدی نمک های یددار در استان واکنش نشان داد و افزود: حدود پنج واحد تولیدی نمک در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند که مانند سایر عرصه ها فرآیند قانونی نظارت و بازرسی دارند.

وی تشریح کرد: در سال 1402، 17 مورد بازدید و هفت مورد نمونه برداری و به طور میانگین برای هر واحد چهار بار بازدید میدانی صورت گرفته است و همچنین در چهار ماهه نخست سال جاری پنج مورد بازرسی و دو مورد نمونه برداری توسط کارشناسان داشته ایم و در این راستا نیز هفت مورد معرفی به مراجع قضایی و یک مورد پلمب به دلیل عدم انطباق استانداردهای لازم داشته ایم.

وی آمار و ارقام صنوف تولیدی محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی را تشریح کرد و افزود: در سال 1400، 1138 واحد تولیدی داشتیم که این عدد در سال 1403 به 1881 واحد رسیده است و همچنین در سال


برچسب ها: واحد تولیدی - دانشگاه علوم پزشکی تبریز - تولیدی - آذربایجان شرقی - دانشگاه علوم پزشکی - واحد - علوم پزشکی تبریز
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک واحد تولیدی نمک یددار در آذربایجان شرقی

پلمب یک واحد تولیدی نمک یددار در آذربایجان شرقی