مطالب مرتبط:
سیل سه جاده روستایی «خوشاب» خراسان رضوی را مسدود کرد
جاده محبوب ایرانی ها مسدود شد
«سیل سنگ» با 90 دقیقه باران؛ جاده مرگ آرام می گیرد؟
جاده چالوس بازهم مسدود شد!
خبر جدید مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از جاده اهواز،مسجدسلیمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1403 ساعت 12:452024-06-21حوادث

بسیاری از پل ها و آبراه های جاده کوهسرخ ناایمن هستند


فرمانده پلیس راه کاشمر و کوهسرخ گفت: جاده کاشمر کوهسرخ بالغ بر 131 پل و آبراه دارد که فقط 10 مورد آن ایمن سازی شده و این بسیار نگران کننده است و اگر در این خصوص اقدامی نشود در آینده این مسیر به یکی از معضلات اصلی تبدیل خواهد شد.

- سرهنگ محمد میرزابیگی در گفت و گو با ایسنا تصریح کرد: چون جاده کوهسرخ به کاشمر ایمن سازی نشده عمده حوادثی که در این مسیر اتفاق می افتد به دلیل خروج از جاده بوده و عملاً به درون پل ها و آبراه ها سقوط می کنند.

وی گفت: اگر در گذشته هر سال 200 متر از جاده کوهسرخ ایمن سازی می شد حداقل 10 سال قبل به استاندارد مطلوب رسیده بودیم و اکنون هم اگر توجه نشود با توجه به تردد تریلی ها جزو مشکلات اصلی شهرستان خواهد بود.

فرمانده پلیس راه شهرستان کاشمر با بیان اینکه در مسیر کوهسرخ اختلاف سطح بین رویه آسفالت و شانه راه برطرف شده است، بیان کرد: این اقدام خوبی بود که انجام شد، در برخی نقاط هم در حد ممکن عرض پیچ ها بیشتر شد.

وی ایمن کردن پل ها، آبراه ها و پرتگاه ها را در این مسیر کم عرض ضروری دانست و گفت: برخی حوادث و تخلفات رانندگی که در محور کوهسرخ اتفاق می افتد پس از بررسی های صورت گرفته به دلیل عدم توجه به جلو و سبقت و سرعت غیر مجاز است در صورتی که هنگام رانندگی در جاده کوهسرخ به دلیل کوهستانی بودن باید بسیار مراقب بود.


برچسب ها: کوهسرخ - ایمن سازی - فرمانده پلیس راه کاشمر - جاده - کاشمر - ایمن - پلیس راه
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از پل ها و آبراه های جاده کوهسرخ ناایمن هستند

بسیاری از پل ها و آبراه های جاده کوهسرخ ناایمن هستند