مطالب مرتبط:
سید حسن خمینی: انتخابات یکی از مظاهر بزرگ مردم سالاری است/ همه نسبت به سرنوشت خودشان حساس باشند و واقعا انتخابات را جدی بگیرند/ انتخاب یک رییس جمهور با رأی بالا برای حل مشکلات کشور بسیار مهم است/ دولت چهاردهم به درد مردم برسد
مجید انصاری: جوانه امیدی در دل جوانان روشن شده است/ بعد از انتخابات همه قوای کشور و مسئولین و مردم بحث رقابت های انتخاباتی را خاتمه یافته تلقی و از رییس جمهور منتخب مردم حمایت کنند/ در ویترین کاندیداهای موجود، سلایق مختلف برای انتخاب هست
رییس جمهور منتخب از حق مردم در صحنه بین الملل دفاع کند
رییس جمهور باید برای حل مشکلات مردم برنامه داشته باشد
عبدی: رییس جمهور منتخب بداند که مردم ما لایق بهترین ها هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 13:402024-06-28سياسي

رییس جمهور منتخب مردم باید قدرت حل مشکلات داخلی را داشته باشد


رییس جمهور آینده باید به حل مشکلان اساسی کشور بپردازد تا در سایه آن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مرتفع شود.

- ایسنا/گلستان خطیب جمعه گرگان گفت: رییس جمهور آینده باید به حل مشکلان اساسی کشور بپردازد تا در سایه آن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مرتفع شود.

آیت الله سیدکاظم کاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار کرد: در دین اسلام و روایات بزرگان، سفارش زیادی برای اقامه نماز شده است زیرا نماز انسان را از فحشا و فساد دور نگه می دارد.

وی با اشاره به اینکه مباهله از وقایع مهم تاریخی است که در شهر مدینه اتفاق افتاده است، اظهار کرد: جمعی از مسیحیان در گفت وگو با حضرت محمد(ص) این بیان حق که حضرت عیسی(ع) بنده ای از بندگان خداوند است را نپذیرفتند و پیامبر به توصیه الهی با مسیحیان مباهله را برگزار کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: مسیحیان وقتی دیدند که پیامبر با فرزندان و عزیزترین کسان خود در مباهله شرکت کرده است، ترسیدند و حاضر به مباهله نشدند.

خطیب جمعه گرگان با اشاره به اینکه روایت مباهله ویژه شیعیان نیست و بزرگان و محدثان اهل سنت نیز مباهله را نقل کرده اند، افزود: مباهله بیانگر عظمت اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (ص) است.


برچسب ها: رییس جمهور آینده - رییس جمهور - مشکلات اقتصادی - مسیحیان - مشکلات - جمهور - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور منتخب مردم باید قدرت حل مشکلات داخلی را داشته باشد

رییس جمهور منتخب مردم باید قدرت حل مشکلات داخلی را داشته باشد