مطالب مرتبط:
ساخت راه های اصلی شرق استان سمنان 93 درصد افزایش یافت
اهدای خون در یزد 19 درصد افزایش یافت
صادرات ژاپن 13.5 درصد افزایش یافت
مرحله دوم و سوم پذیرش آزمون دستیاری فوق تخصصی در تیر و شهریور ماه 1403 برگزار خواهد ش
ضریب برخورداری کشور از راه روستایی به 84 درصد افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1403 ساعت 13:502024-06-21پزشكي

افزایش 15 تا 20 درصد ظرفیت پذیرش در رشته های فوق تخصصی


معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش 15 تا 20 درصد ظرفیت پذیرش در رشته های فوق تخصصی خبر داد و گفت: این آزمون چند مرحله ای است و مراحل بعدی پذیرش در تیر و شهریور ماه 1403 خواهد بود.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش 15 تا 20 درصد ظرفیت پذیرش در رشته های فوق تخصصی خبر داد و گفت: این آزمون چند مرحله ای است و مراحل بعدی پذیرش در تیر و شهریور ماه 1403 خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل باقری فرد ضمن بیان این مطلب با اشاره به تمهیدات وزارت بهداشت برای تامین نیروهای فوق تخصصی در رشته های مورد نیاز کشور گفت: طبیعی است که در مرحله اول آزمون دستیاری فوق تخصصی امسال، در بعضی از رشته ها، تعدادی صندلی خالی بماند، اما در مراحل بعدی همانند سال گذشته این صندلی ها تکمیل خواهد شد.

وی افزود: به جهت اینکه خوشبختانه از سال 1401 با تغییر در برخی از فرآیندها از قبیل تکمیل ظرفیت به صورت مستقیم و بدون انجام تعهدات، مصاحبه ساختارمند، تبدیل رشته های فوق تخصص به رشته تخصصی در برخی از رشته های مورد نیاز، تقریبا تمام صندلی های فوق تخصص پر شده است.

باقری فرد از افزایش 15 تا 20 درصد ظرفیت پذیرش در رشته های فوق تخصصی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم، 30 رشته تخصصی و 25 رشته فوق تخصص و فلوشیپ به دانشگاه های سراسر کشور و بیمارستان ها اضافه شده است.


برچسب ها: معاون آموزشی وزارت بهداشت - وزارت بهداشت - ظرفیت پذیرش - پذیرش - تخصصی - معاون آموزشی - آزمون دستیاری فوق تخصصی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 تا 20 درصد ظرفیت پذیرش در رشته های فوق تخصصی

افزایش 15 تا 20 درصد ظرفیت پذیرش در رشته های فوق تخصصی