مطالب مرتبط:
تهیه سند ملی رگولاتوری بازیابی تجهیزات پزشکی در کشور
شروع به کار شماره 118 در سال 1353 + عکس
حضور مطلوب شرکت های دانش بنیان در عرصه تولید و بازیابی تجهیزات پزشکی
روزنامه قدس شماره 10403
واردات 1.4 میلیارد دلاری ماشین آلات و تجهیزات تولید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 14:202024-07-02اقتصادي

تجهیزات غیراستاندارد پارک ها را به شماره 1517 گزارش کنید


در صورتی که وسیله تفریحی فاقد مجوز معتبر و تاییدیه های الزامی استاندارد باشد شرکت های بیمه هیچ گونه مسئولیتی را نپذیرفته و صاحب و بهره بردار وسیله تفریحی مسئول تمام خسارت های احتمالی وارده است.

- ایسنا/البرز مدیر کل استاندارد البرز گفت: در صورتی که وسیله تفریحی فاقد مجوز معتبر و تاییدیه های الزامی استاندارد باشد شرکت های بیمه هیچ گونه مسئولیتی را نپذیرفته و صاحب و بهره بردار وسیله تفریحی مسئول تمام خسارت های احتمالی وارده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آیینی روز سه شنبه 12 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد زیادی از وسایل تفریحی و ورزشی نصب شده در بوستان های عمومی و مراکز بخش خصوصی مشمول استاندارد اجباری هستند که فهرست آنها از طریق اداره کل استاندارد استان البرز و یا از سامانه نظارت بر تجهیزات تفریحی سازمان ملی استاندارد ایران قابل استخراج است.

وی تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن تابستان و تعطیلی مدارس، نظارت اداره کل استاندارد البرز بر تجهیزات تفریحی پارک ها و زمین های بازی تشدید شده و از ساکنان استان به عنوان بازرسان افتخاری استاندارد این انتظار را داریم تا از طریق سامانه مردم دار 1517 تجهیزات تفریحی غیر استاندارد را به این اداره کل معرفی نمایند.


برچسب ها: استاندارد - استان - تفریحی - سازمان ملی استاندارد ایران - شرکت های بیمه - سازمان ملی استاندارد - استاندارد اجباری
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات غیراستاندارد پارک ها را به شماره 1517 گزارش کنید

تجهیزات غیراستاندارد پارک ها را به شماره 1517 گزارش کنید