مطالب مرتبط:
انتخابات وحدت و انسجام ملت ایران را افزایش می دهد
انتخابات، وحدت و انسجام ملت را افزایش می دهد
امامت و ولایت در اسلام مایه انسجام و وحدت مسلمانان است
ببینید | سوال قاطع پورمحمدی از جلیلی: چرا گذاشتید قعطنامه ها علیه ایران صادر شود؟ ملت را بیچاره کردید!
اطلاعیه ستاد مسعود پزشکیان: بدون نماد سیاسی در جشن غدیر شرکت کنید؛ ما اهل سو استفاده از باورهای دینی ملت ایران نیستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 18:052024-06-25سياسي

ولایت به ملت ایران انسجام می دهد


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به تأثیرات ولایت در ابعاد مختلف معنویت و برادری تأکید کرد: ولایت به ملت ما انسجام می دهد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به تأثیرات ولایت در ابعاد مختلف معنویت و برادری تأکید کرد: ولایت به ملت ما انسجام می دهد.

آیت الله لطف الله دژکام امروز سه شنبه پنجم تیرماه در مراسم جشن عید سعید غدیرخم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد، پس از تبریک این عید فرخنده به امت اسلامی، بیان کرد: عیدی بزرگی که امروز دریافت کردیم این بود که رهبر معظم انقلاب در مراسم عید، سخنرانی فرمود و ان شاءالله در این برهه حساس از حیات سیاسی اجتماعی ملت ایران، همه از رهنمون های ایشان استفاده کافی را ببریم.

وی ادامه داد: الحمدالله در کشور ما زیر پرچم نائب امام زمان(عج) زندگی می کنیم و از این جهت این جلسات در چنین ایام خاصی بر بسیاری از کارهای دیگر مقدم است.

متاسفانه برخی کم توجهی به مناسبت های خاص و برخی اشتباهات در جامعه ما وجود دارد، چنان که روز غدیرخم هم چنین اشتباهاتی وجود داشت و نتیجه اعتنا نکردن به کلام پیامبر گرامی اسلام را هزار و چند صد سال است که می کشیم، امروز هم اگر ما اعتنا نکنیم همان مسئله تکرار می شود.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - ولایت - آیت الله لطف الله دژکام - استان فارس - ملت ایران - الله
آخرین اخبار سرویس:

ولایت به ملت ایران انسجام می دهد

ولایت به ملت ایران انسجام می دهد