مطالب مرتبط:
ویدیو/ ادعای یک مقام آمریکایی: حمله اسراییل به لبنان ایران را وارد جنگ می کند؟
عواقب حمله اسراییل به لبنان
نقشه جدید اسراییل برای حمله به لبنان در دست آمریکا
واکنش ایران به حمله اسراییل به لبنان
بورل: جنگ اسراییل با حزب الله لبنان کل منطقه را وارد بحران جدی می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 12:102024-06-25بين الملل

حمله رژیم اسراییل به لبنان؛ رویارویی واقعی یا جنگ روانی؟


کمتر کسی در این واقعیت تردید دارد که «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تا زمانی در قدرت حضور دارد که جنگ ادامه داشته باشد؛ آیا این قاعده شامل گسترش نزاع نظامی به جبهه شمالی و نبرد تمام عیار رژیم اسراییل با حزب الله لبنان خواهد شد؟ - حمله رژیم اسراییل به لبنان؛ رویارویی واقعی یا جنگ روانی؟ کمتر کسی در این واقعیت تردید دارد که بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تا زمانی در قدرت حضور دارد که جنگ ادامه داشته باشد؛ آیا این قاعده شامل گسترش نزاع نظامی به جبهه شمالی و نبرد تمام عیار رژیم اسراییل با حزب الله لبنان خواهد شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نورنیوز، پنج روز پیش، ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد طرح های عملیاتی را برای حمله به گروه حزب الله لبنان تایید کرده است.

تنش میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان که از فردای 7 اکتبر و حمله به غزه آغاز شد، هفته گذشته با انتشار تصویری از پهپاد حزب الله موسوم به هدهد به اوج رسید؛ چراکه این تصاویر از سوی پهپادی فیلمبرداری و منتشر شده بود که توانست از رادارهای اسراییلی پنهان بماند و بر فراز مراکز مهم، حساس، نظامی و غیرنظامی اراضی اشغالی ازجمله بندر حیفا پرواز کرده و تصویر بگیرد.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - حزب الله لبنان - رژیم اسراییل - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - رژیم - بنیامین نتانیاهو
آخرین اخبار سرویس:

حمله رژیم اسراییل به لبنان؛ رویارویی واقعی یا جنگ روانی؟

حمله رژیم اسراییل به لبنان؛ رویارویی واقعی یا جنگ روانی؟