مطالب مرتبط:
شرایط امروز ایران و ویژگی های رییس جمهور آینده
مطالبات مردم کردستان از رییس جمهور آینده
خواسته های مردم استان گلستان از رییس جمهور آینده
تحقق الگوی سوم زن مسلمان، مطالبه جدی جامعه زنان از رییس جمهور آینده است
رییس جمهور آینده باید چه ویژگی هایی داشته باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 تیر 1403 ساعت 10:352024-06-26سياسي

سلاجقه: رییس جمهور آینده، «محیط زیست» را یکی از راهبرد های اصلی خود بداند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «علی سلاجقه» رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت با حضور خبرنگاران، - سلاجقه: رییس جمهور آینده، محیط زیست را یکی از راهبرد های اصلی خود بداند رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری فردی را انتخاب کنیم که محیط زیست را یکی از راهبرد های اصلی و از مسائل مهم و زیربنایی توسعه بداند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت با حضور خبرنگاران، گفت: سعی می کنیم برای انتخابات ریاست جمهوری فردی را انتخاب کنیم که محیط زیست را یکی از راهبرد های اصلی و از مسائل مهم و زیربنایی توسعه بداند.

وی در خصوص آتش سوزی جنگل های لردگان، اظهار کرد: با سازمان منابع طبیعی کشور همکاری داشته و از همه ظرفیت ها برای مهار آتش استفاده می کنیم، اما با این درجه حرارت که وجود دارد و متأسفانه برخی مسائل هم عمدی است و در این شرایط کار با مشکلاتی مواجه است.

سلاجقه افزود: به دولتی بها می دهیم که محیط زیست را یکی از راهبردی ترین راهکار خود داشته باشد و موضوع تغییر اقلیم، حفظ تالاب ها و حیات وحش، موضوع پسماند ها و پساب ها از مسائل اساسی است که باید به آن توجه شود.


برچسب ها: رییس سازمان حفاظت محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - محیط زیست - حفاظت محیط زیست - انتخابات ریاست جمهوری - رییس سازمان - زیست
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: رییس جمهور آینده، «محیط زیست» را یکی از راهبرد های اصلی خود بداند

سلاجقه: رییس جمهور آینده، «محیط زیست» را یکی از راهبرد های اصلی خود بداند