مطالب مرتبط:
کنعانی:اقدام کانادا اوج خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی است
کنعانی: اقدام کانادا علیه سپاه اوج خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی است
اقدام کانادا علیه سپاه اوج خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی است
ببینید ا حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در جنوب لبنان
هشدار شاک فریلیش به عملیات های یأس آور رژیم صهیونیستی علیه حزب الله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1403 ساعت 15:102024-06-21سياسي

اوج خوش خدمتی دولتمردان کانادایی به رژیم صهیونیستی


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام اخیر کانادا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اوج خوش خدمتی مقامات این کشور به رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام اخیر کانادا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اوج خوش خدمتی مقامات این کشور به رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی امروز جمعه در شبکه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: اقدام دولت کانادا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از منظر موازین و اصول پذیرفته شده حقوق بین الملل مردود و از نظر اثر، بی ارزش است، اما به روشنی گویای اوج خوش خدمتی دولتمردان این کشور به رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: از کارگزاران و همپیمانان رژیم صهیونیستی عجیب و دور از انتظار نیست که در اوج ‎نسل کُشی فلسطینیان و کشتار زنان و کودکان ‎فلسطینی توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی در ‎غزه، بزرگترین نیروی ضد تروریستی جهان را تروریستی بنامند.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: و البته تاریخ و وجدان های بیدار بشری این مدعیان دروغین حقوق بشر و شرکای حقیقی جنایت علیه بشریت را در کنار جنایتکاران صهیونیست و تروریست ها یاد خواهند کرد و بی تردید ‎سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هر روز مقتدرتر و سربلندتر از قبل و خار چ


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - سپاه پاسداران انقلاب - صهیونیستی - سخنگوی وزارت امور خارجه - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

اوج خوش خدمتی دولتمردان کانادایی به رژیم صهیونیستی

اوج خوش خدمتی دولتمردان کانادایی به رژیم صهیونیستی