موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
اینترنت پرسرعت برای 103000 خانوار تهرانی
دسترسی بیش از 103000 خانوار تهرانی به اینترنت پرسرعت
اینترنت پرسرعت برای این خانوارهای تهرانی
اینترنت پرسرعت برای تهرانی ها در راه است؟
آخرین مهلت فعال کردن بسته اینترنت رایگان دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 14:452024-06-24فناوري

اینترنت پرسرعت برای 103000 خانوار تهرانی


وزیر ارتباطات پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار های شهر های شاهدشهر، فردوسیه، گلستان و چهاردانگه در استان تهران را افتتاح کرد و بیش از 103 هزار خانوار در این شهر ها به اینترنت فیبرنوری دسترسی پیدا کردند.

- وزیر ارتباطات پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای شاهدشهر، فردوسیه، گلستان و چهاردانگه در استان تهران را افتتاح کرد و بیش از 103 هزار خانوار در این شهرها به اینترنت فیبرنوری دسترسی پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از تسنیم، وزیر ارتباطات پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای شاهدشهر، فردوسیه، گلستان و چهاردانگه در استان تهران را افتتاح کرد و بیش از 103 هزار خانوار در این شهرها به اینترنت فیبرنوری دسترسی پیدا کردند.

عیسی زارع پور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در آیینی که در شهرداری فردوسیه شهریار برگزار شد، پروژه فیبرنوری شهرهای شاهدشهر، فردوسیه، گلستان و چهاردانگه در استان تهران را افتتاح کرد.

در این شهرها ظرف مدت 8 ماه با نزدیک به 120 کیلومتر حفاری و داکت گذاری توسط اپراتور ایرانسل، بیش از 103 هزار خانوار تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفتند.

روز شنبه نیز وزیر ارتباطات با سفر به بجنورد، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در همه شهرهای خراسان شمالی را افتتاح کرد و 147 هزار خانوار شهری در 25 شهر این استان به اینترنت با سرعت


برچسب ها: فیبرنوری - وزیر ارتباطات - چهاردانگه - فردوسیه - ارتباطات - استان تهران - اینترنت
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت پرسرعت برای 103000 خانوار تهرانی

اینترنت پرسرعت برای 103000 خانوار تهرانی