موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
ضرورت تعریف مشترک از مرجعیت علمی/ باید الگوی مرجعیت علمی بومی و ملی داشته باشیم
نشان عالی دانش بر سینه 11 استاد برجسته دارای مرجعیت علمی نصب شد
دیدار وزیر خارجه نپال با مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد
سفر منطقه ای وزیر خارجه آلمان به تل آویو، رام الله و بیروت
سناتور آمریکایی: برای تحویل سلاح به اسراییل تلاش خواهیم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 13:402024-06-24دانش

وزیر علوم: باید برای منطقه ای شدن مرجعیت علمی تلاش کنیم


وزیر علوم با تاکید بر اینکه باید برای تحقق مرجعیت علمی تلاش کنیم، گفت: نهادهای آموزشی پیگیر مرجعیت علمی در سطح منطقه هستند.

- وزیر علوم با تاکید بر اینکه باید برای تحقق مرجعیت علمی تلاش کنیم، گفت: نهادهای آموزشی پیگیر مرجعیت علمی در سطح منطقه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ محمدعلی زلفی گل صبح امروز در آیین اعطای دومین نشان عالی دانش در آموزش عالی به 11 چهره دارای مرجعیت علمی که در دانشگاه تهران برگزار شد، تحقق مرجعیت علمی را یکی از اهداف مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: در واقع مرجعیت علمی دارای بخش های مختلف فردی، دانشکده ای و دانشگاهی می باشد که منطقه ای ای شدن آن باید با تلاش وزارتخانه های علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی تحقق یابد.

وی در ادامه افزود: در فرهنگ خود برخی ضرب المثل هایی وجود دارند که باید مطالب دیگری جایگزین آن شوند، پایش و پویش فرهنگی جامعه یکی از کارهایی است که باید انجام دهیم.

زلفی گل تصریح کرد: برخی از ضرب المثل ها مانع پیشرفت می شوند و شاید هم درست نباشد، مثلا می گوییم که کار برای تراکتور است و با یک گل بهار نمی شدد، این نادرست است و وقتی فرد شایسته ای در هر مقامی قرار بگیرد آنجا گلستان خواهد شد، پس با یک گل بهار می شود و چه خوب که استادان مرجع این موضوع را تحقق بخشند.


برچسب ها: مرجعیت علمی - علمی - نهادهای آموزشی - وزیر علوم - دانشگاه - منطقه - دانش
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: باید برای منطقه ای شدن مرجعیت علمی تلاش کنیم

وزیر علوم: باید برای منطقه ای شدن مرجعیت علمی تلاش کنیم