مطالب مرتبط:
مشاور دبیرکل حزب حامیان ولایت: هدف اصلی دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است
مشارکت مردم در انتخابات باعث پیشرفت در مسیر وحدت اسلامی می شود
مشارکت در انتخابات نقشه دشمن را خنثی می کند
دعوت امام جمعه اهرم برای مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات
فیلم| دعوت فرماندار قشم از مردم برای مشارکت در انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 11:452024-07-05سياسي

دشمن مشارکت مردم را در انتخابات نشانه گرفته است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آنهایی که دوستدار نظام هستند، باید بدانند که دشمن امروز عدم مشارکت مردم در انتخابات را نشانه گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی پیش از ظهر جمعه هنگام رأی انداختن در مسجد میرزا علی اکبر اردبیل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران سفره عظیم مشارکت آحاد مردم را در سرنوشت خود فراهم کرده که این فضا و بستر برخلاف دوران استبدادی رضاخان و فرزند ناخلف او است که در این کشور هیچ اعتقادی به رأی و نظر مردم نداشته است.

وی تصریح کرد: اینکه مردم خود در انتخاب مدیران و مسئولان برای مراکز تصمیم گیری حساس و خطیر مشارکت کنند، بزرگترین دموکراسی در عصر معاصر است و جمهوری اسلامی ایران چنین بستر و فضایی را برای همه سلایق دینی و اقتصادی فراهم کرده تا در عرصه رقابت و جلب مشارکت مردم فعال باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل انتخاب رهبر، والی و مدیر صالح را در ردیف عبادت های با اهمیت و ارزشمند توصیف کرد و گفت: در کنار نماز، روز، حج و سایر عبادت ها انتخاب اصلح و رأی دادن به رهبریت صالح حسنات بیشماری را دارد که نباید این حسنه ارزشمند در روز جمعه در نامه اعمال ما ثبت نشود.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - مشارکت مردم - مشارکت - نماینده ولی فقیه - جمهوری اسلامی - مردم - نماینده ولی فقیه در استان
آخرین اخبار سرویس:

دشمن مشارکت مردم را در انتخابات نشانه گرفته است

دشمن مشارکت مردم را در انتخابات نشانه گرفته است