مطالب مرتبط:
ورزشگاه 30 هزار نفری شهید آیت الله رییسی در کرمان افتتاح شد
کشور تشنه عمران و ادامه خط رییس جمهور شهید است
تقوی: دوران کوتاه ریاست جمهوری شهید رییسی دوران ارزشمندی برای ورزش کشور بود
جمع بندی سخنان قالیباف در آخرین مناظره /رییس جمهور اگر تصمیمات درست نگیرد کشور را به ترامپ می فروشد/عهد دارم ادامه راه شهید رییسی باشم
جمع بندی سخنان قالیباف در آخرین مناظره /رییس جمهور اگر تصمیمات درست نگیرد کشور را به ترامپ می فروشد/عهد دارم ادامه راه شهید رییسی باشم+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 22:402024-06-25سياسي

عریض ترین پل تک پایه سگمنتال کشور به نام شهید رحمتی در تبریز افتتاح شد


همزمان با عید بزرگ غدیرخم، پل روگذر شهید مالک رحمتی با حضور والدین و همسر شهید مالک رحمتی، استاندار فقید آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و مردم قدرشناس به صورت مردمی و بدون تشریفات افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با عید بزرگ غدیرخم، پل روگذر شهید مالک رحمتی با حضور والدین و همسر شهید مالک رحمتی، استاندار فقید آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و مردم قدرشناس به صورت مردمی و بدون تشریفات افتتاح شد.

پل مالک به طول 563 متر، عرض 16 و با مساحت 9 هزار متر مربع، بر روی میدان معلم احداث شده و امتداد چایکنار را به نظام پزشکی متصل کرده است.

پل شهید مالک رحمتی به کارفرمایی شهرداری منطقه 5 و پیمانکاری شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان و با 340 میلیارد تومان هزینه در عرض 9 ماه احداث شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، پل شهید مالک رحمتی میدان معلم عریض ترین پل تک پایه سگمنتال کشور به شمار می آید که عصر امروز با حضور والدین و همسر شهید مالک رحمتی به بهره برداری رسید.


برچسب ها: مالک رحمتی - شورای اسلامی شهر تبریز - آذربایجان - رحمتی - شورای اسلامی شهر - مالک - شهید
آخرین اخبار سرویس:

عریض ترین پل تک پایه سگمنتال کشور به نام شهید رحمتی در تبریز افتتاح شد

عریض ترین پل تک پایه سگمنتال کشور به نام شهید رحمتی در تبریز افتتاح شد