مطالب مرتبط:
انتشار فراخوان سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران
طرح تحول بنیادین زیرساخت های مخابراتی اجرا می شود
بازدید وزیر صمت از طرح نوسازی ماشین آلات معدنی شرکت گل گهر سیرجان
انتشار عکسی زیرخاکی از کارگری پزشکیان در روستاها
یک پرسپولیسی دیگر رسما جدا شد | انتشار پیغام خداحافظی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1403 ساعت 09:452024-06-22اقتصادي

حمایت از طرح های تحول دیجیتال معدنی با انتشار فراخوان مشترک


وزارت ارتباطات و مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران با هدف حمایت از پروژه های تحول دیجیتال در بخش معدنی، فراخوان مشترکی را منتشر کردند.

- وزارت ارتباطات و مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران با هدف حمایت از پروژه های تحول دیجیتال در بخش معدنی، فراخوان مشترکی را منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با هدف حمایت از پروژه های تحول دیجیتال در بخش معدن و صنایع معدنی با محوریت هوش مصنوعی، فراخوان مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شد.

این همکاری در راستای توسعه و کاربردی سازی فناوری های تحول آفرین و با تمرکز بر توسعه فناوری هوش مصنوعی در صنایع معدنی است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران در نظر دارند با شناسایی طرح ها، پروژه ها و مجموعه های فعال و علاقه مند، به حمایت از شرکت های توانمند در این حوزه بپردازند.

از شرکت ها و مجموعه های متقاضی دعوت شد تا به منظور بهره مندی از این حمایت ها، نسبت به تکمیل فرم ها و ثبت نام خود اقدام کنند.

طبق این فراخوان تنها شرکت هایی می توانند در مرحله دوم ارسال پروپوزال شرکت کنند که در مرحله اول فراخوان نیز شرکت کرده باشند.


برچسب ها: اتاق بازرگانی تهران - دیجیتال - وزارت ارتباطات - اتاق بازرگانی - ارتباطات و فناوری اطلاعات - مرکز نوآوری - تحول
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح های تحول دیجیتال معدنی با انتشار فراخوان مشترک

حمایت از طرح های تحول دیجیتال معدنی با انتشار فراخوان مشترک