مطالب مرتبط:
فرشاد مومنی: حاکم کردن جهل و تعصب ، باب توسعه در ایران را مسدود می کند/ وضعیت تولید فناورانه در کشور، قلب هر انسان توسعه خواهی را می فشارد / منافع اقلیت مفت خوار و زورگو این است که فریبکار باشد/ حکمرانی باندی خوب، عین توهم است
وضعیت شبکه های اجتماعی در ایران + اینفوگرافیک
ترکیه پس از 4 سال از ایران نفت وارد کرد
ایران چگونه در منطقه پیش می رود؟ ادعاهای رسانه های آلمان
ترکیه پس از 4 سال از ایران نفت وارد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1403 ساعت 10:302024-07-01بين الملل

مذاکره مقامات ایران و ترکیه درباره توسعه شبکه ریلی و اوضاع منطقه


سرپرست وزارت امور خارجه در تماس تلفنی با هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه، پیرامون موضوعات روابط دوجانبه و آخرین تحولات مربوط به جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین گفت وگو و رایزنی کرد.

- سرپرست وزارت امور خارجه در تماس تلفنی با هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه، پیرامون موضوعات روابط دوجانبه و آخرین تحولات مربوط به جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین گفت وگو و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی باقری با قدردانی از حضور هیات ترکیه ای در نوزدهمین نشست وزرای خارجه کشورهای عضو مجمع گفت وگوی همکاری آسیا در تهران، بر استفاده فزاینده از ظرفیت های سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه (دی هشت)، سازمان همکاری اقتصادی اکو و سازمان همکاری اسلامی در پیشبرد اهداف کشورهای مستقل و منطقه تاکید کرد.

باقری با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم غزه اظهار داشت: تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان، ادامه جنایات این رژیم علیه مردم غزه و بیانگر سرشت وحشیانه این رژیم است.

در عین حال مقاومت در لبنان آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی را دارا است و قدرت بی بدیل مقاومت در لبنان، هرگونه سرکشی اشغالگران متجاوز برای آنها هزینه مند خواهد نمود.


برچسب ها: سازمان همکاری اقتصادی - امور خارجه - وزارت امور خارجه - گفت وگو و رایزنی - وزیر امور خارجه - همکاری اقتصادی - خارجه
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره مقامات ایران و ترکیه درباره توسعه شبکه ریلی و اوضاع منطقه

مذاکره مقامات ایران و ترکیه درباره توسعه شبکه ریلی و اوضاع منطقه