مطالب مرتبط:
تصاویر/ برگزاری تریبون آزاد انتخاباتی در ساوه
تداوم هشدار قرمز هواشناسی برای استان های گیلان و اردبیل| 7 تیر 1403
تداوم هشدار قرمز هواشناسی برای استان های گیلان و اردبیل | 7 تیر 1403
آیین تقدیر از دانشجویان افتخار آفرین و مقام آور دانشگاه اصفهان
پزشکیان: من از دیار ستارخان به مناظرات رفتم در مناظرات دیدید که من یک نفر بودم و آن ها 5 نفر / من از حقوق دختران، زنان، اساتید و دانش آموزان و دانشجویان دفاع می کنم؛ اجازه نمی دهم دانشجو و اساتید را از دانشگاه اخراج کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 14:352024-06-27دانش

تریبون آزاد دانشجویان دانشگاه های استان گیلان در شهرداری رشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو،بسیج دانشجویی ودانشگاهیان  استان گیلان در روز های اخیر با حضور در میان مردم در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت با مردم وجوانان، - دانشجویان دانشگاه های استان گیلان در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت با حضور مردم و دانشگاهایان تریبون آزاد برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو،بسیج دانشجویی ودانشگاهیان  استان گیلان در روز های اخیر با حضور در میان مردم در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت با مردم وجوانان،درخصوص انتخاب رییس جمهور اصلح و شرکت در انتخابات به گفتگو پرداختند.

نهضت تریبون های دانشجویی توسط دانشجویان کشور در دانشگاه های مختلف کشور در حال برگزاری است و آن ها میزبان نظرات مردمی هستند و حول ملاک های رییس جمهور شایسته با مردم به گفتگو می پردازند.

محوریت این تریبون آزاد، انتخاب کاندیدای اصلح است و دانشجویان و مردم می توانند با ارائه نظرات و دیدگاه های خود، به سایر مردم در انتخاب کاندیدای مناسب کمک کنند.

حضور در این تریبون آزاد برای تمامی دانشجویان و مردم آزاد است و از همه افراد با تفکر و سلیقه های مختلف سیاسی دعوت می شود تا با حضور خود در این برنامه، در بحثی سازنده و پویا در مورد انتخابات شرکت کنند.


برچسب ها: دانشگاه - استان گیلان - شهرداری رشت - فرهنگی شهرداری - دانشگاه های استان - تریبون آزاد - استان
آخرین اخبار سرویس:

تریبون آزاد دانشجویان دانشگاه های استان گیلان در شهرداری رشت

تریبون آزاد دانشجویان دانشگاه های استان گیلان در شهرداری رشت