مطالب مرتبط:
حضور گسترده در انتخابات،قدرت چانه زنی در مجامع بین المللی را افزایش می دهد
رییس شورای شهر اصفهان بر ضرورت حضور حداکثری در دور دوم انتخابات تاکید کرد
شکایت مبینی از وزارت ورزش برای عدم حضور در انتخابات دوومیدانی
چهلم شهدای خدمت با حضور اصحاب فرهنگ هنر و رسانه در قم
حضور سعید جلیلی در زورخانه شهدای کن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1403 ساعت 08:002024-07-01سياسي

با حضور در دور دوم انتخابات نگذاریم خون شهدای انتخابات پایمال شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حادثه تروریستی جکیگور وظیفه ما برای حضور در پای صندوق های رای سنگین تر شد و باید با حضوری دوباره نگذاریم خون شهدای انتخابات و حافظین رای مردم پایمال شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حادثه تروریستی جکیگور وظیفه ما برای حضور در پای صندوق های رای سنگین تر شد و باید با حضوری دوباره نگذاریم خون شهدای انتخابات و حافظین رای مردم پایمال شود.

علیرضا قاسمی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حادثه تروریستی جکیگور و به شهادت رساندن حافظان رای مردم، اقدامی بی شرمانه عده ای کوردل بود که به دلیل خشم ناشی از حضور پرشور مردم ولایت مدار و انقلابی در پای صندق های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اینگونه سر باز زد و تعدادی از فرزندان میهن را به شهادت رساند.

وی بیان کرد: قطعا این اقدام ترسی در دل مردم ولایت مدار ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد لذا باید در روزهای پیش رو با حضور قدرتمندتر و پرشور تر در دور دوم انتخابات علاوه بر شادی روح شهدای انتخابات، مشتی محکم بر دهان این تروریست ها و یاوه گویان کوردل زد تا بیاد داشته باشند که مردم همیشه و در همه شرایط پاسدار و وامدار خون شهدای خود هستند.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - حادثه تروریستی - انتخابات - پای صندوق های رای - شرکت آب و فاضلاب - حضور
آخرین اخبار سرویس:

با حضور در دور دوم انتخابات نگذاریم خون شهدای انتخابات پایمال شود

با حضور در دور دوم انتخابات نگذاریم خون شهدای انتخابات پایمال شود