مطالب مرتبط:
مشارکت 38 درصدی انتخابات در چهارمحال و بختیاری
تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات رییس جمهوری در چهارمحال و بختیاری فراهم است
حضور شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران
38 شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری فعال شد
گرمای هوا در چهارمحال و بختیاری تداوم دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 تیر 1403 ساعت 08:402024-06-30اقتصادي

36هزار مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری نیازمند مقاوم سازی است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 81 هزار و 300 واحد مسکونی روستایی در استان وجود دارد، گفت: 36 هزار واحد نیازمند مقاوم سازی و ایمن سازی است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 81 هزار و 300 واحد مسکونی روستایی در استان وجود دارد، گفت: 36 هزار واحد نیازمند مقاوم سازی و ایمن سازی است.

فرشید ریاحی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در گذشته 188 روستای در معرض خطر در این استان وجود داشت، اظهار کرد: از این تعداد 86 روستا در قالب 56 سایت و شهرک اسکان پیدا کردند و 47 روستای در معرض خطر نیز تحت مطالعات امکان سنجی به منظور نیاز به جابجایی و درجاسازی قرار گرفتند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر 34 روستای در معرض خطر چهارمحال و بختیاری نیازمند جابجایی و 13 روستا نیز نیازمند درجا سازی هستند که عملیات هدایت آب های سطحی و احداث دیوار حائل در این روستاها آغاز شده است.

56درصد واحدهای مسکونی روستایی در چهارمحال و بختیاری مقاوم سازی شدند ریاحی با بیان اینکه 81 هزار و 300 واحد مسکونی روستایی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در مقایسه با نُرم کشوری(51درصد) 56درصد واحدهای مسکونی روستایی در این استان مقاوم سازی شدند و 44 درصد باقی


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - چهارمحال - بنیاد مسکن انقلاب - مدیرکل بنیاد مسکن - بختیاری - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

36هزار مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری نیازمند مقاوم سازی است

36هزار مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری نیازمند مقاوم سازی است